Lyn-mamma Skrevet 3. desember 2009 #26 Skrevet 3. desember 2009 Navn/nick: Lyn-mamma Alder: 33 Bostred: buskerud Yrke: selger Barn fra før: Nei Prøvd lenge: Første måneden vi prøver "aktivt". Har hele tiden vært litt usikker, men er nå fullstendig mentalt klar. Dessverre så klar at det verker. Håper selvfølgelig på full klaff med en gang. Har EL 5. desember.. men regner med at det kan ta litt tid, både pga alder og sånn.. Er såpass ny her, at jeg ikke helt skjønner terminologien, men har ihvertfall fått med meg hva EL er :-)
ღ askepott ღ Skrevet 3. desember 2009 #27 Skrevet 3. desember 2009 Navn/nick: Askepott Alder: 27 Yrke: Grafiker Barn fra før: Ja, jente på 3 Prøvd lenge: Prøvd siden mai, men er nøyaktig ett år siden jeg fikk et stort ønske om en til... Måtte bare vente på mannen.. Hjelpemidler: Akupunktur. Skal inn til videre utredning i januar
-68mamma Skrevet 3. desember 2009 #28 Skrevet 3. desember 2009 Navn/nick: 68mamma Alder: 41 Bosted : Oslo Yrke: Bank Barn fra før: 2 stk. 3 og 6 år Prøvd lenge: Sluttet med p-piller i juli, fikk i september Primolut for å få igang syklusen da den ikke kom av seg selv, fikk 4 dobble pergotimekurer på resept - har brukt 2 av dem til nå. Ble gravid i oktober, dessverre endelig konstatert MA i uke 9 nå igår og har idag tatt tabletter for å utstøte restene, venter fortsatt på reaksjon. Hjelpemidler: Primolut, pergotime, el-tester og pree-seed glidemiddel.
VenterJuniBaby!! Skrevet 3. desember 2009 #29 Skrevet 3. desember 2009 Navn/nick: Håper På Et Mirakel Alder: 22 Bosted: Sandnes Yrke: barnehage assistent Barn fra før: Nei =( Prøvd lenge: ja i 2 år... Hjelpemidler: ingen
Torjus og Lones mamma Skrevet 3. desember 2009 #30 Skrevet 3. desember 2009 Navn/nick: Ingunn Alder: 35 Bosted: Nord-Trøndelag Yrke: avdelingsleder i butikk Barn fra før: Ja, jente født i mars -07 Prøvd lenge: Prøvde i 14-15 mnd før jeg ble gravid i august. I uke 14 ble det oppdaget en feil med fosteret som gjorde at det aldri ville leve utenfor magen. Så vi valgte å abortere jenta vår, var da 15+2. Så nå venter jeg på at kroppen begynner å fungere så godt den kan... 2,5 uker siden svangerskapsavbruddet. Tøffe greier! Hjelpemidler: Har trengt pergotime begge gangene jeg ble gravid, så begynner med det når jeg får TR igjen.
Salmonella - tobarnsmamma Skrevet 3. desember 2009 #31 Skrevet 3. desember 2009 Navn/nick: Salmonella Alder: 29 Bostred: Møre og Romsdal Yrke: Sykepleier Barn fra før: Ja Prøvd lenge: Skal ta ut spiralen etter nyttår engang... Hjelpemidler: nei Carina: Jobbet du på hjertemed fra 2004-2005? Da jobbet nemlig jeg der
Sesilia Skrevet 3. desember 2009 #32 Skrevet 3. desember 2009 Navn/nick: Sesilia Alder: 24 Bosted: Kristiansand Yrke: Lærer (adjunkt) Barn fra før: ja, en gutt som blir 4 i januar Prøvd lenge: nei, dette er første pp...
*Snuppeline* Skrevet 3. desember 2009 #33 Skrevet 3. desember 2009 Navn/nick: *Snuppeline* Alder: 24 Bosted: Bergen Yrke: Student Barn fra før: Nei Prøvd lenge: Nei, er i 2. pp nå
Tingenes Herre Skrevet 3. desember 2009 #34 Skrevet 3. desember 2009 Navn/nick: Fru Luna (skal egentlig stå 2pp etter, har bare ikke fått oppdatert enda....) Alder: 30 (tikk takk) Bosted: Oslo Yrke: selvstendig næringsdrivende Barn fra før: nei. Prøvd lenge: går inn i 2. pp og hater følelsen av at jeg har det travelt :-( Har endelig fått overtalt mannen, så nå MÅ det skje!! Hjelpemidler: skal prøve EL-tester for første gang denne pp'en
Carina har to små gull Skrevet 5. desember 2009 Forfatter #35 Skrevet 5. desember 2009 Dytter litt. Sikkert flere som vil skrive seg på
Leia_København Skrevet 5. desember 2009 #36 Skrevet 5. desember 2009 Navn/nick: SuperFlex Alder: 30 Bostred: København Yrke: Webdesigner Barn fra før: Nei Prøvd lenge: Nei kun i 2 månder, ventet til for å få hormonene stabilisert etter jeg sluttet på nuva ring i januar. Hjelpemidler: ingen Ps! Aner ikke hva noen av forkortelsene betyr....kan noen forklare?
Msmaramu Skrevet 5. desember 2009 #37 Skrevet 5. desember 2009 Navn/nick: Marmorita1 Alder: 26 Bostred: Trondheim Yrke: Sykepleier i hjemmesykepleien Barn fra før: Nei Prøvd lenge: Nei. Sluttet med p-ringen for ca. 2 mnd siden, men har nettopp begynt å sjekke eggløsning osv..
Msmaramu Skrevet 5. desember 2009 #38 Skrevet 5. desember 2009 Hei du:) Hvor lang tid tok det før du fikk regelmessig mens etter å ha sluttet på Nuva-ring? Eneste forkortelsen jeg kan her er EL som betyr eggløsning;) Men det finnes en side her inne som forklarer alle forkortelsene. Prøv å søke på "forkortelser".
FrkGull Skrevet 6. desember 2009 #39 Skrevet 6. desember 2009 Navn/nick: Frk.Gull+Gullet+ny spire? Alder: 33 Bosted: Hedmark Yrke: Sosionom Barn fra før: Jente, 2 år Prøvd lenge: 1.pp
Lykkelill 84 g03 & j10 Skrevet 6. desember 2009 #40 Skrevet 6. desember 2009 Navn/nick: lykkelill 84 Alder: 25 Bostred: Bergen Yrke: Fotograf, eget firma Barn fra før: Ja, gutt 6 år Prøvd lenge: Dette er 1pp. Mulig vi går inn i 2pp i desember. Hadde IKM i dag (6.des) Men ingen tr... Hjelpemidler: Ingen
Gjest Skrevet 6. desember 2009 #41 Skrevet 6. desember 2009 Navn/nick: Nora-Pernille Alder: 23 Bostred: Kristiansand Yrke: Butikk/selger Barn fra før: Nei Prøvd lenge: Er i vår 5.pp. Håper på tidenes julegave i år:) Hjelpemidler: Prøvd hostesaft en pp uten hell, smaker så ille at jeg dropper den inntil videre:P GU i morgen tidlig for å sjekke at alt er ok.. Spent på det!
Treningsmamma har født ♥ Skrevet 6. desember 2009 #42 Skrevet 6. desember 2009 Navn/nick:Cath med nr 3? Alder: 31 Bostred: Oslo Yrke: lektor Barn fra før: Ja, 2 gutter 1 og 3 år Prøvd lenge: Er egentlig ikke prøvere, men har et lite ønske om spire nr 3 Hjelpemidler: Ingen IKM i morgen- veldig spent på denne
¤Maril¤ 5åring♥,1 i magen♥ Skrevet 7. desember 2009 #43 Skrevet 7. desember 2009 Navn/nick: ¤Maril¤ Alder: 25 Bostred: Sør-trøndelag Yrke: Fjøsrøkter Barn fra før: Jente som er 4år:) Prøvd lenge: Er på slutten av 3 pp. (ikm denne uka;)) Brukte 8pp på å bli gravid første gang, men det var med en annen mann. Håper alt går like greit denne gangen også Hjelpemidler: nei
Cat&Gullungene Skrevet 7. desember 2009 #44 Skrevet 7. desember 2009 Navn/nick: cat og mini Alder: 31 Bosted: Akershus Yrke: Sykepleier Barn fra før: Jente, 3 år Prøvd lenge: ca. 1 år Hjelpemidler: nei, ikke foreløpig, men skal til utredning på Volvat nå til torsdag.
Ragnis Skrevet 8. desember 2009 #45 Skrevet 8. desember 2009 Navn/nick: Miranda Alder: 37 Bosted: Oslo Yrke: Lærer Barn fra før: 2 store Prøvd lenge: siden april/mai Hjelpemidler: ikkeno, teller dager bare
♥Gravid med nr 3-22.10.10♥ Skrevet 8. desember 2009 #46 Skrevet 8. desember 2009 Navn/nick : Julespire? alder: 27 Yrke: Hjelpepleier Barn fra før: 2 Prøvd lenge: begynte midt i syklusen forrige mnd, så er i 1pp (prøvde jo bare en halv pp forrige mnd) Hjelpemidler: folat og el testing
får baby 2010 Skrevet 8. desember 2009 #47 Skrevet 8. desember 2009 nick:vilhababy2010 alder:28 yrke:barnehageansatt barn fra før: ja to 6 og 3 år. prøvd lenge: ca ett år hjelpemidler: dette er første pp jeg prøver med kosttilskudd (bidronninggele og wild yam) neste IKM 18.des.
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 8. desember 2009 #48 Skrevet 8. desember 2009 Nick: Emma&EliasMamma♥2MA♥NyBaby2010? Alder: 29 år Yrke: Sykepleier Bosted: Sørlandet Barn fra før: Elias 6 år, (MA i uke 13 2005) og Emma 3 år. Prøvd lenge: Siden september 2009, ble gravid i 1pp da, men det endte i en MA i november Venter nå på EL, mens eller positiv gravistest!!! Hjelpemidler: Nei.
Gjest Skrevet 8. desember 2009 #49 Skrevet 8. desember 2009 Navn/nick: Pfefferkorn Alder: 27 Bosted: Oslo Yrke: Instruktør på treningssenter & Massør Barn fra før: Nei Prøvd lenge: Vi har vel egentlig ikke begynt å virkelig prøve. Tar det som det kommer. Hjelpemidler: Temping og bindevevs massasje i mageområdet mellom mens og el.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå