Carina har to små gull Skrevet 2. desember 2009 #1 Skrevet 2. desember 2009 Det er så mange nye som har komme til og det er bra lenge siden jeg har sett noen presentasjonstråd så er vel på tide med en ny ) Så da begynner jeg Navn/nick: Carina Alder: 28 Bostred: Tromsø Yrke: Sykepleier på hjertemedisinsk sengepost. Barn fra før: Nei Prøvd lenge: Dette blir 7 pp med aktiv prøving etter MA i februar. Mista da en gutt pga dødelig dvergvekst i uke 19. Ikke planlagt gravid da, men ønsket om barn ble veldig sterkt. Ble gravid i oktober i år, men ble oppdaget MA/BO i uke 8. Venter nå på ny EL og forhåpentligvis sitter spiren igjen om ikke alt for lenge. Hjelpemidler: Akupunktur
malin_lotta Skrevet 2. desember 2009 #2 Skrevet 2. desember 2009 hei. alder: 27 yrke: hjemmeværende. barn: ja prøvet litt over ett år. men som har gitt opp litt. nick: malin lotta
Plutselig_gravid Skrevet 2. desember 2009 #3 Skrevet 2. desember 2009 Navn/nick: Plutselig_gravid Alder: 25 Bostred: Bergen Yrke: Permisjon for øyeblikket Barn fra før: Ja, to barn. En på 6 år og en på 8 mnd Prøvd lenge: Nei. Etter å ha blitt uplanlagt gravid i sept som endte i SA i november fant vi ut at vi ikke skal bruke prevensjon og se hva som skjer:) I tillegg til SAen i november har jeg en EXU (fjernet en eggleder) bak meg og et par kjemiske. Hjelpemidler: Ingen foreløpig.
Plutselig_gravid Skrevet 2. desember 2009 #4 Skrevet 2. desember 2009 "bostred" ja Din feil Carina ;)
engel81 - g08, g10 Skrevet 2. desember 2009 #5 Skrevet 2. desember 2009 Navn/nick: engel81 Alder: 28 Bostred: Oslo Yrke: lærer Barn fra før: En gutt født mai 08 Prøvd lenge: 3 mnd. Hadde en MA/BO i oktober, ble med andre ord ekstremt raskt gravid da. Venter og venter på mensen nå, slik at jeg vet kroppen er i gang igjen. Hjelpemidler: ingen
K ♥ tærten Skrevet 2. desember 2009 #6 Skrevet 2. desember 2009 Så bra med en ny presentasjonstråd Carina - kjedelig at vi begge er med på denne også Navn/nick: Håpefulle K ønsker spire Alder: 25 Bostred: Østfold Yrke: Økonom Barn fra før: Nei Prøvd lenge: Er i 6 pp, men sliter med lange uregelmessige sykluser så er vel 8 mnd siden prøvestart. Denne pp'en er første gang med pergo så er spent på om det kan gi EL et lite ekstra puff som gyn sa Hjelpemidler: EL-tester og dobbel pergo
emilie Skrevet 2. desember 2009 #7 Skrevet 2. desember 2009 navn/nick: emilie Alder: 21 yrke: kokk barn fra før: nei prøvd lenge: prøvd aktivt siden mai 08, vert uten prev. ca 3 år, skal i gang med utredning over nyttår =)
mamman til Anna07_4.mars.2012 Skrevet 2. desember 2009 #8 Skrevet 2. desember 2009 alder:24 bosted:akershus Yrke:student barn fra før: ja, en ntdelig frøken på 2 år og snart tre mnd:) prøvd lenge: JAAAAAAAAAAAAAAAAA. har ikke el av meg selv, har pco eggstokker. kan gå mange mnd med menstruasjon eller mange mnd i mellom:( så denne prøvingen er jo veldig vanskelig. pluss at jeg har vært veldig undervektig i noen år, tror ikke det heller har hjulpet på. ( ikke spiseproblem, legger rett og slett ikke på meg)nå har vekten begynt å gå litt oppover og håper det hjelper;D hjelpemidler. provera og dobbel pergo kur, er på min 1 dag;D
*smula* Skrevet 2. desember 2009 #9 Skrevet 2. desember 2009 Navn/nick: smula Alder: 30 Bostred: rogaland Yrke: lærer Barn fra før: ja, gutt 2 år Prøvd lenge: pp 2 Hjelpemidler: EL-tester, denne pp.
metzyh Skrevet 2. desember 2009 #10 Skrevet 2. desember 2009 Navn/nick: Mette Alder: snart 22 Bosted:Harstad Yrke: barnehageassistent/ førskolelærerstudent Barn fra før: nei, bare erstatning i form av hund Prøvd lenge: Nei nettopp bestemt oss, er på første pp! er spente på hvor lenge vi må vente :s
optikerstudent88 Skrevet 2. desember 2009 #11 Skrevet 2. desember 2009 Navn/nick: Heidi Alder: 21 Bostred: Buskerud Yrke: Studerer optikk Barn fra før: Nei, etter en abort tidligere ble ønsket veeeldig stort Prøvd lenge: Bare 2 pp hitill, kanskje 3 pp når som helst nå... Hjelpemidler: Bare folat/omega 3 tabletter , men det er vel egentlig ikke et hjelpemiddel Og G tester ! (må ha, bare mååå ha)
Kronesis Skrevet 2. desember 2009 #12 Skrevet 2. desember 2009 Navn/nick: Callista Alder: 31 Bostred: Akershus Yrke: Sykepleier Barn fra før: Nei, dessverre......!! Prøvd lenge: Begynte å prøve januar 09. MA i uke 10 i sept. Tre EL etter dette uten resultat. Hjelpemidler: Fotsone og øreakupunktur måneden før jeg ble gravid i juli.
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 2. desember 2009 #13 Skrevet 2. desember 2009 navn/nick: nanna 32 Alder:33 bosted: trøndelag Yrke: jobber på et snekkerverksted Barn fra før: ja,2 jenter og en stegutt Prøvd lenge: dette er 7pp,har ikm i morgen og har akkurat nå skikkelige mensmurringer og vond korsryggen.men murringene er så annerledes enn det bruker å være.håper jeg sitter med en positiv test i helga,men regner med tanta kommer som vanlig. hjelpemidler: folat og sambo:-D
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 2. desember 2009 #14 Skrevet 2. desember 2009 Navn/nick: Monica Alder: 34 Bosted: Ringerike Yrke: Saksbehandler juss/økonomi, men har i dag fått tilbud om jobb i helsesektoren som jeg går tilbake til, er utdannet og har jobbet innen helse tidligere. Barn fra før: Ja, en datter på snart 4 år. Prøvd lenge: Prøvd snart i 2 år, blitt gravid 2 (eller 3?) ganger i 2009, mistet først tvillinger i MA i uke 12, mistet en liten spire i MA i uke 10, testet svakt positivt i over 1 uke i sensommer/tidlig høst, fikk en kraftig TR 5 dager forsinket, har lurt på om jeg faktisk hadde en SA, og siden testen var positiv (selv om den var svak) så tror jeg at det var det, men har ikke fått det bekreftet hos lege eller gyn (skal ta det opp neste gang jeg skal dit og høre hva han sier om det)... Hjelpemidler: Akkurat nå INGEN, men har forsøkt akupunktur, babyklister, progesteronkrem, pergotime, hostesaft (ble gravid men mistet da).
Millies Skrevet 2. desember 2009 #15 Skrevet 2. desember 2009 Navn/nick: millies Alder: 24 Bostred: Gudbradsdalen Yrke: Barnevernspedagog Barn fra før: Nei Prøvd lenge: 6pp Hjelpemidler: Ingen
GogJSpentNå Skrevet 3. desember 2009 #16 Skrevet 3. desember 2009 Navn/nick: Julia_håper på spire:) Alder: 23 Bosted: Øksnes Yrke: Sekretær i RKK Barn fra før: Ja en liten jente på snart 3 år:) Prøvd lenge: Nej dette er 1pp men tror jeg går over i 2 pp snart.. Hjelpemidler: Ingen
kmne+ida+sara Skrevet 3. desember 2009 #17 Skrevet 3. desember 2009 Navn/nick: kmne+ida Alder: 30 Bostred: Askøy (oppr. fra Asker) Yrke: Grafisk designer Barn fra før: Ja, Ida på 2 år Prøvd lenge: siden juli 09 Hjelpemidler: Ingen enda, begynner med akupunktur på mandag
Musemor med tre søte små Skrevet 3. desember 2009 #18 Skrevet 3. desember 2009 Navn/nick: ♂ + ♀ = ♂ Alder: 34 Bostred: Akershus, Skedsmo Yrke: Førstekonsulent Barn fra før: Linus mars -07 Prøvd lenge: Siden august -08 Hjelpemidler: Ingen enda, skal snart til GU og håper på prego fra neste PP
EleResa Skrevet 3. desember 2009 #19 Skrevet 3. desember 2009 Navn/Nick: EleResa Alder: 31 Bosted: Sogn og Fjordane Yrke: Kjemiker Barn fra før: Jente født 2006 Prøvd lenge: 2.pp Hjelpemidler: CB monitor nå siste syklusen
Flutili Skrevet 3. desember 2009 #20 Skrevet 3. desember 2009 Navn/nick:ønskernyspire Alder: 26 Bostred: Aust Agder Yrke: Butikk Barn fra før: Jente snart 3 år Prøvd lenge: 5pp Hjelpemidler: ingen
Luna har født. Skrevet 3. desember 2009 #21 Skrevet 3. desember 2009 Nick-Luna 2+? Alder 34 Bor- i Nord. Yrke- Psykisk helse, barn og unge Barn fra før - 2 store PP1 Ingen hjelpemiddel.
nåblirjegmams Skrevet 3. desember 2009 #22 Skrevet 3. desember 2009 Navn/nick: Sommerbaby? :-) Alder: 26 Bor: Bergen Yrke: Lærerstudent Barn fra før: Ingen Hjelpemiddel: Ingen..håper selvfølgelig vi ikke kommer til å trenge noen heller. Er kun i 2. pp
nåblirjegmams Skrevet 3. desember 2009 #23 Skrevet 3. desember 2009 En liten korigering: Har brukt EL-tester men tenkte ikke på det som "hjelpemiddel" med en gang
GravidStudent2011 - Aprillykke Skrevet 3. desember 2009 #24 Skrevet 3. desember 2009 Navn/nick: LurerPåHvaSomSkjer Alder: 20 Bor: Nord-Trøndelag Yrke: Arbeidsledig (nettopp flyttet) Barn fra før: Ingen Prøvd lenge: Ikke helt på prøvestadiet, men uteblitt TR gjør at jeg søker litt tips og råd her inne. Og krysser fingrene og håper på det beste:) Hjelpemiddel: Ingen.
nina-ballerina Skrevet 3. desember 2009 #25 Skrevet 3. desember 2009 Navn/nick: Nina Ballerina Alder: 27 Bostred: Sør-Trøndelag Yrke: Økonom Barn fra før: Ja, En jente på 2,5 år. (Brukte drøyt halvannet år før jeg ble gravid med henne) Prøvd lenge: Sluttet på pillen i okt/nov 2008. Har hatt en SA i uke 10 i mellomtiden. Sliter med laaange og uregelmessige sykluser Hjelpemidler: ingen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå