Gå til innhold

Kan UL vise mye feil?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er i følge UL 12 uker på vei. Jeg husker ikke helt når siste mens var, men mener det var rundt 9 september. (Jeg klarer egentlig ikke huske helt tilbake om jeg hadde mens da i det hele tatt, men tror det) I følge UL ble jeg gravid rundt 1 oktober. I samme perioden hadde jeg ubeskyttet sex med min samboer.

Mensen før det var rundt 12 august. Denne husker jeg at jeg helt sikkert hadde da. Den 22 august hadde jeg sex med en annen. Vi brukte kondom, og så vidt jeg vet var det ikke hull i den. Jeg tror syklusen min er på ca 28-30 dager.

I følge utregning og UL skal jeg ha blitt gravid med min samboer rundt 1 oktober. Men kan det være noen sjans for at jeg har blitt gravid med han andre? Kan en UL vise ca 1 måned feil i utregning dvs at jeg nå er 16 uker på vei i stedet for 12?

Jeg klarer ikke slappe helt av....

Fortsetter under...

Er så vannskelig å si, men jeg selv tok 6 tidlige ul, en i uke 6,8,10,12 osv... og alle de ga samme termin og kom frem til samme befruktningstidspunkt med avik bare noen dager... men er fortsatt veldig usikker tiltross for at det var 26 dager mellom mine.... men har vært hos forskjellige ul spesialister og alle kom m samme tidspunkt og ifølge universitets sykehuset i bergen står det hos dem at tidlige ul er svært korekte og kan avikle med noen dager maks.... så jeg hadde stolt på at det var i orden... men ta flere ul, helst hos andre spesialister...

• 3 måneder senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...