Gå til innhold

Hvor lenge ligger / sitter barnet deres alene, før di maser på oppmerksomhet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ikke lenge :) han er skikkelig selskapssyk... og mammaen er ikke vond å be heller ;)

stresser ikke så mye med det enda, tror det blir bedre når han får mer kontroll på armer og ben.. slik at han har full kontroll på lekene sine;)

Tja, på morgenen kan han vel ligge 15 min og herje med babygymen alene. Storesøster kan være rundt han ved sofaen eller deromkring uten å prate til han. Men han holder på med sitt ganske lenge da altså.

Utpå ettermiddagen er tålmodigheten hans ikke så stor. Da går det vel kanskje fem min før alarmen går - og da er det bare å ta han opp...

Samme her. Best på morgenen, men på ettermiddagen er lunta kort::

Må si det blir deilig når han kan klare seg litt lenger uten mamma:)

Samme her! Kan klare 10-15 minutter på morningen! Men utover dagen er det maks fem minutter! Men hjelper at jeg går rundt å prater/ synger til han når jeg går rundt å gjør husarbeid o.l.

Hmm tror vi har litt rar baby, for han liker ofte bedre å ligge på golvet på matta si eller i lekegrinda enn å være på fanget. Skal vi ha han i fanget må han stå oppe. Sitte/ligge i fanget går kanskje i maks 5 min før han begynner å klage. Har vi har han liggende i fanget, tar han "sit-ups" for å komme opp i sittende stilling.

På gulvet kan han ligge i opp til en halvtime. Legger meg ofte ned ved siden av han en stund, men han klarer seg en god stund alene også.

Hmm jeg som ønsket meg en sånn kosebaby som ville kose på fanget, hehe. Men endrer seg fort også da. For et par måneder siden kunne jeg ikke få lagt han fra meg noe sted omtrent. Ville være på meg HELE tiden. Bare jeg skulle en kjapp tur på do rakk han å begynne å klage (les: hylskrike).

Annonse

Vanligvis kan hun ligge en god stund for seg selv, gjerne en halvtime av gangen, mens hun ser på at jeg gjør husarbeid, og leker med lekene sine. Men som dere andre, lunta er lengst på morgenen.

I det siste har hun blitt mer sutrete og "klengete", mistenker pga tenner...

Min gutt er som hilde 255 sin! På fanget blir han utålmodig etter kort tid, og tar sit ups ja! Artig beskrevet, men det er det han gjør.

På golvet elsker han å ligge, lenge. Men som andre, lengst om morgenen. Han har alltid ligget mye på golv, og tror han er godt vant til det. Han snurrer og styrer, strekker seg etter leker og prøver og krype. Heldigivs klarer han ikke det siste ennå...

Han vil gjerne ha selskap og da, elsker når vi ligger med han og leker. Det er så koselig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...