Gå til innhold

Menn og svineinfluensavaksinen...

Anbefalte innlegg

Bør mennene ta vaksinen? Det skjer jo noe med sædkvaliteten deres om de er syke før et forsøk...så hva om de tar vaksinen 100 dager før forsøket? Forstyrrer det varene og gjør dem dårligere? Noen som vet?

Og hvorfor anbefaler min klinikk to ulike meninger om at vi damene skal ta vaksinen? Merkelig...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141076704-menn-og-svineinfluensavaksinen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Nurket:)

Det må da være en misforståelse det med hva Jorunn har anbefalt ang vaksinen....? Kan ikke skjønne annet. Jeg har snakket med henne og Jon en gang face to face om dette og to ganger pr tlf og fått samme svar hver gang.

Jeg ser ikke at mannen sine greier skal bli mer forstyrret enn våre greier:) De anbefalte uansett at mannen ble vaksinert innenfor samme tidsrom som gjelder for meg, 2mnd. Og nå får jo han 2 uke ekstra på seg også siden han ikke skal ta noen form for behandling;) Så spør du meg så bør mannen ta vaksine da dere sammen skal gjennom forsøk. Litt kjedelig om januar kommer og han ligger slått ut av svinet.....da må jo alt utsettes:(

Min samboer tok vaksinen. Først og fremst for å ikke bli noen smittekilde til meg, men så er han også i risikogruppe pga allergi/astma. Men det er vel ikke noen restriksjoner for når menn må ta den ift prøverørsforsøk, sånn som hos kvinnene? Da har i såfall ikke vi fulgt dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...