metzyh Skrevet 2. desember 2009 #1 Skrevet 2. desember 2009 Vi har bestemt oss for å prøve å få barn så nå er jeg her for å snoke litt Men jeg blir litt tullerusk Når jeg leser deres innlegg begynner jeg jo å kjenne etter på alle slags mulige tegn Å enda er det en uke igjen før jeg kan teste meg!
Kronesis Skrevet 2. desember 2009 #2 Skrevet 2. desember 2009 Velkommen hit som prøver! Håper det klaffer fort for deg. Vi er mange her inne som har prøvd i lang tid, men for noen går det fort:) Lykke til!
metzyh Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. desember 2009 hehe takk Det er lov å håpe på at det går fort i hvert fall Men man vet jo adri hvor lenge jeg blir værende her
Sesilia Skrevet 2. desember 2009 #4 Skrevet 2. desember 2009 Velkommen! Kjenenr jeg også har kikjenne-etter-symptomer-sjuka! Så vil det vise seg om det er tilfeldig elle om noe er på gang... Lykke til!
GogJSpentNå Skrevet 3. desember 2009 #5 Skrevet 3. desember 2009 Velkommen.. Kom nettopp tilbake hit.. Har bare hvert her ca 3 uker nå.. Var her i 2006 når jeg ble gravid me snuppa mi.. Må si at jeg å kjenner jeg får all slaks symtomer bare av å lese om andres..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå