Stjerna mi<3 Skrevet 2. desember 2009 #1 Skrevet 2. desember 2009 Hei. Jeg har ei datter på 14 dagerm hun driver og hikker støtt og stadig, hikker ofte i lang tid og. er det noe man kan gi eller gjøre for at de skal slutte med dette?? Og hvorfor hikker de sånn??
septbaby09 Skrevet 2. desember 2009 #2 Skrevet 2. desember 2009 Hei. Det er visst helt normalt at de hikker mye. Min har gjort det hele tida også, 8 uker nå. Han hikker så han letter fra underlaget nesten hehe. Fikk beskjed om at der ikke gjør noe, men kan hjelpe å gi litt mer pupp evt.. Lykke til
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 2. desember 2009 #3 Skrevet 2. desember 2009 Plutt her hikket også mye (i magen også) i motsetning til sin storesøster som jeg knapt kan huske at har hikket noensinne... ) Alt like normalt altså, hehe. Har hørt at det plager oss mer enn barna, heldigvis. Kan også hjelpe å legge dem til brystet og man ammer, men vet ikke om det hjelper.
Underveis --> Skrevet 2. desember 2009 #4 Skrevet 2. desember 2009 Lillemann hikket også en del, og mye i magen (til min store irritasjon). Ga seg setter hvert da. Her fungerte det å gi en "hikkeskvett" (pupp) ;-)
blomstre Skrevet 3. desember 2009 #5 Skrevet 3. desember 2009 Vi sprøytet litt kokt avkjølt vann inn i munnen hennes med en liten sprøyte - funket hver gang :-)
babylu er blitt mamma:) Skrevet 4. desember 2009 #6 Skrevet 4. desember 2009 Varm et håndkle i micro ovnen og legg det rundt magen på babyen, det funker også
Gjest Skrevet 4. desember 2009 #7 Skrevet 4. desember 2009 Barna begynner å hikke når de blir avkjølt. Dere har sikkert merket at det ofte begynner på stellebordet, eller hvis de blir lagt ned i en kald seng eller har lite over seg. Det hjelper å gi dem varm melk (gjerne amme) da stopper det alltid her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå