2smågull Skrevet 2. desember 2009 #1 Skrevet 2. desember 2009 noen som har det? skal lage sjokoladekake i helga.og tenkte å lage den som en prinsessekrone. men da tenker jeg det blir finest med hvit krem.men syns ikke vanlig smørkrem er no godt...
Mammaen til Isak Skrevet 2. desember 2009 #2 Skrevet 2. desember 2009 Smeltet hvit sjokolade blandes med kremfløte, kokes opp. Du kan smelte den i fløten altså. Settes kaldt til dagen etter, så pisker du den opp som vanlig krem. Pass på å ikke visp for mye
Mammaen til Isak Skrevet 2. desember 2009 #3 Skrevet 2. desember 2009 Dette er også en 100 g Hvit Dronning sjokolade 1 egg 100 g smør/margarin 80 g melis Smelt sjokolade Pisk egg og melis luftig, pisk inn avkjølt sjokolade og mykt smør tilslutt.. Dette er jo smørkrem forsåvidt men ikke så mye smør som i de med 300gr feks
UnePune äntligen hemma! Skrevet 2. desember 2009 #4 Skrevet 2. desember 2009 Jeg har brukt den oppskrifta på sjokoladekrem som er bakfpå den hvite kokesjokoladen til freia =)
2smågull Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. desember 2009 Tusen takk Greit med sjokoladesmørkrem forsåvidt. er den smørkremen uten sjokolade jeg syns smaker pyton hehe. Da blir det nok en fin kake tenker jeg..hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå