Gå til innhold

Søte jenter:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

For noen år siden hang jeg her inne jevnt og trutt. Det var så vanvittg MYE krangel og drittslenging at det nesten var håpløst å være her inne.

Nå ser jeg sjelden eller aldri en krangel her inne.

Supre jenter altså:) Stå på, prøveperioden skal jo helst være en koselig tid til tross for opp og nedturer. Fint at vi hjelper hverandre med å ha en så fin tid som mulig før vi tar dette med videre inn til jentene på 1.tri.

Stor varm klem i vintermørket:) Her er det snø og kuldegrader, fyr i peisen og sulten unge som maser om mat..:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke vært her så lenge, men synes og det er veldig mange hyggelige jenter her! Er kjekt å stikke innom og kikke litt, og få svar på alle spørsmål. Flott å se alle som støtter hverandre!

Så får vi bare håpe at det ordner seg for snille jenter, og at spiren sitter snart hos oss alle:)

Skrevet

Heisann =)

Har vært her jevnlig over noen år jeg også ja - og kan huske at det var mye krangling her inne før - det var FØR Krangleside-forumet kom opp - nå er det stort sett bare hyggelige og koselig jenter her inne :)

Har jo selvsagt også hjulpet på å fjerne "anonymknappen" som også var her før...

Stoooor klem tilbake til deg også kokosyklus :)

Skrevet

Nå har jeg "bare" vært her siden aug -08 og husker ikke noe kranglige og drittkasting.

Syns det bare har vært hyggelige jenter her, jeg ;-)

Skrevet

Ja, det er vel en grunn til at vi blir avhengige hele gjengen... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...