Gå til innhold

OTH eller TFK tvillingvogn??

Anbefalte innlegg

OTH eller TFK

--------------------------------------------------------------------------------

OTH eller TFK

Hei dere

Vi skal ha tvillinger i mars og jeg holder på å utforske de forskellige vognene og nå står valget mellom OTH eller TFK. Hvem er best?? TFK blir jo mindre når man slår den sammen, har håndbrems, bagger er lengre, seperate kalesjer.

OMH har ikke disse, men er finere å se på synes jeg og tror sitte delen kan snues mot meg, jeg er ikke sikker. Er det noen som anbefaler den ene fremfor den andre??

Tusen takk for alle svar.

Og en ting til . Pose- hvilken kjøper dere til mars barn??

Hilsen meg

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141076086-oth-eller-tfk-tvillingvogn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker det samme som deg i forhold til begge vognene i grunnen. Men vi skal bruke den som søskenvogn. Var innom og kikket på dem begge i barnebutikk igår og syns TFK virker noe kort i ryggen på sportsdelen. Men så er den veldig praktisk i forhold til separate kalesjer og har egentlig vært min favoritt. Er jo veldig stor forskjell i pris da syns jeg og føler kanskje ikke OTH er verd så mye mer.

Ellers så har jeg brukt Bozz-pose til min sønn som nå er 1,5. Syns den er utrolig god. Har den med svart skinn inni og den ser fortsatt ubrukt ut etter en lang vinter i fjor. Koster litt mye, men jeg kjøpte den på tilbud med 1000kr avslag pga at den var sort inni. Syns bare det var kjempepraktisk. Har ingen erfaring med andre poser, men sjekk testen på TV2-hjelper deg fra i fjor. Den var veldig bra i forhold til brannfare og mulighet til å vaske posen.

Utrolig spennende med tvillinger da:) Skulle gjerne ha prøvd det selv!

Jeg vil si TFK!! Jeg bruker den som søskenvogn og er superfornøyd. Dessverre har jeg ikke den med delt kalesj. Det har noe med pris og gjøre. Hadde jeg skulle hatt tvillinger ville jeg definitivt kjøpt den.

Den er iallefall lang nok i ryggen til datteren min som snart er 2.5år og nesten 97cm høy.

Jeg synes TFK er mye penere å se på jeg da også liker jeg at ryggen reguleres med glidelås i stedenfor remmer? som det er på OTH. TFK har også myggnett innebygd i kalesjen og bagene er penere!

OTH er som TFK kun vendt mot deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...