Fruktjuice-og-vann-lensmann... Skrevet 2. desember 2009 #1 Skrevet 2. desember 2009 stenger, farge på dem og gardinfarge... jeg er helt grønn når det gjelder gardinstyr...
3småtroll♥ Skrevet 2. desember 2009 #2 Skrevet 2. desember 2009 Vi har et stooort vindu i stuen (3-4 meter langt) også har vi slikt gammeldags gardibrett over, men det er malt hvitt det også heldigvis så det ser ikke så ille ut;) Nå på vinteren har jeg brune litt tykke gardiner fra Kid. Ser ut som silke med slikt plysj-mønster på... vanskelig å forklare;=) På sommerhalvåret har jeg lyse nesten hvite gardinger. De er litt gjennomsiktige med litt beige striper i stoffet. Har fått masse skryt av de brune gardinene mine, men nå har vi mye mørkt tre i møblene også så det passer veldig inn:=) Hadde jeg skulle kjøpt gardinstang nå så tror jeg at jeg ville gått for svarte stenger. Hvitt syns jeg ser litt "billig" ut, men de har jo også mange fine sorte med litt sølv eller messingfarge på- slike som ser litt gamle ut. De syns jeg også er fine, men igjen ville jeg sett an farger du har på møbler og interiør:)
Gjest Skrevet 2. desember 2009 #3 Skrevet 2. desember 2009 har svart stang og grønne gardiner.stua er fordelt over to trinn så nede er det grønt mens oppe er de beige og svarte:)
Mammaen til Isak Skrevet 2. desember 2009 #4 Skrevet 2. desember 2009 Jeg skal snart kjøpe gardiner og gardinstenger til et stue,spisestue og kjøkken.. Trur jeg går for svart, fordi jeg syns det passer best i det huset vi flytter til. Tømmerhus, så ikke noe moderne stil der.. Men henger meg på her for tips..
Plutta, prompen og mini Skrevet 2. desember 2009 #5 Skrevet 2. desember 2009 Har lyse vegger, mørkebrune møbler, svarte gardinstenger. Nettopp tatt ned de grønne panelgardinene og hengt opp lilla gardiner, løpere + putetrekk til advent. På sommeren kjører jeg vanligvis med lette turkis/grønne gardiner.
Lille my ;) Skrevet 2. desember 2009 #6 Skrevet 2. desember 2009 jeg har hvite gardiner med gjennomsiktige blomster i om sommeren og sorte litt tykkere gardiner nå på vinteren med sånn barocco mmønster på..
Lille my ;) Skrevet 2. desember 2009 #7 Skrevet 2. desember 2009 nede i kjellerstua har jeg små vindu og der har jeg hvite trepersiennere, ingen gardiner..
Gjest Sekretøsa Skrevet 2. desember 2009 #8 Skrevet 2. desember 2009 pr. nå har jeg julegardiner på en sort stang! Panelgardiner, sådan Til vanlig har jeg et sett grå, med et sett hvite på utsiden, med sort og grått mønster. Har grå stolputer i spisestua mi, derav dysterheten ) Over sofaen har jeg grønne liftgardiner.
2barns mor Skrevet 2. desember 2009 #9 Skrevet 2. desember 2009 Jeg har ei stor stue med dobbel takhøyde. Har 7 store vinduer og 1 husmorvindu på stua. Har kjempetykke gardinstenger fra Kid (tror de er utgått nå) er svart med litt "sjatteringer" i. Nå på vinteren har jeg mørkebrune maljegardiner. På sommeren har jeg off-white. Kjempefornøyd! Når du har hvite vegger, kan du jo fråtse i farger - bare se til at det går litt i samme stil som farge på møblene - hvis ikke kan det lett bli ett fargekart hos deg. Men spreke gardiner er jo kjempetøft. Gjerne med like puter, lys o.l. til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå