Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #1 Skrevet 2. desember 2009 Mulig jeg har altfor skitten fantasi, men jeg er nesten alltid kliss våt i fitta mi. Fint for mannen min, så pulinga går greit unna. Men kan være pinlig når jeg skal til legen. Han tror sikkert jeg er sprengkåt på ham, noe jeg egentlig ikke er (bare litt). Og så blir jo trusene mine ganske våte, da. Må nesten skifte to ganger daglig.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #4 Skrevet 2. desember 2009 hehe.. Får alltid høre av typen når han skal ta på meg for å gjøre meg kåt, at jeg er skikkelig våt. Så da mener han at jeg er sprengkåt. Men det er ikke tilfelle.. Har ikke merka no til det, hvertfall ikke som deg, som må bytte truse flere gang om dagen. Haha..
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #5 Skrevet 2. desember 2009 Herregud, for et usmakelig innlegg! Leit hvis du sliter med ekstrem utflod, men det må gå an å skrive om det uten å bruke sånne vulgære ord? Er det bare jeg som reagerer på slik ordbruk?
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #7 Skrevet 2. desember 2009 Det høres ut som du lider av utflodmania, grusom sykdom i seg selv, ødelegger jo både hverdags og samlivet etterhvert!
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #9 Skrevet 2. desember 2009 Det HI beskriver her er rett og slett utflod. Noen har mye og andre har lite. Dette har ingen sammenheng med hvor fuktig eller ikke man blir ved sex/tanke på sex.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #10 Skrevet 2. desember 2009 Hva vet du om det? Kanskje hun rett og slett er kronisk kåt, akkurat som en del menn? Utflod forbinder jeg med infeksjoner.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #11 Skrevet 3. desember 2009 At du forbinder utflod med infeksjoner er jo ditt problem og vitner om at du ikke er særlig inne på hvordan ulike kvinnekropper fungerer.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #12 Skrevet 3. desember 2009 Så greit for oss gutter det er da.. ferdig oppvarma gitt, hehe
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #13 Skrevet 3. desember 2009 Jeg har masse utflod, hadde mer før jeg fikk unger så nå har det begynt å bli mer normalt. Legen min kommenterte dette ved første legebesøk og mente det måtte være sopp eller noe annet. Tok mange prøver, og kom frem til det samme som meg; jeg er bare slik.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #14 Skrevet 3. desember 2009 Nei, det er ikke bare du som reagerer på slikt språk. Utrolig barnslig og vulgært. Men det var sikkert meningen fra HIs side. Noen synes slikt er morsomt.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #15 Skrevet 3. desember 2009 Vemmelig innlegg!!! Ikke for innholdet, men måten du skriver på, snakker som en bryggesjauer jo....
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #16 Skrevet 3. desember 2009 Tydeligvis mye innestengt sex her ja. Har vel nok med å gå på kafe og tørke bort det verste støvet fra tv-en før fredagskvelden melder seg.
Gjest Hvasierreven Skrevet 23. september 2014 #17 Skrevet 23. september 2014 Bruk truseinnlegg! Deilig med våt fitte men kan bli litt vel mye! Godt å være din mann da;) ihvertfall om han er glad i munnen og smaken av kvinne
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #18 Skrevet 23. september 2014 6 år gammel tråd dette da! Men jeg tipper at hi var en kåt gubbe ut fra ordbruken å dømme! Anonymous poster hash: dd9c9...e3f
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #19 Skrevet 23. september 2014 6 år gammel tråd dette da! Men jeg tipper at hi var en kåt gubbe ut fra ordbruken å dømme! Anonymous poster hash: dd9c9...e3f Tipper dytteren er en kåt gubbe også... Hvordan akulle han ellers funnet igjen denne tråden. Anonymous poster hash: 525a7...958
Gjest Hvasierreven Skrevet 23. september 2014 #20 Skrevet 23. september 2014 Ha ha ny her og tog han ikke!
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #21 Skrevet 23. september 2014 Æsj, alt du skriver og måten du skriver på er bare fryktelig ekkel! Anonymous poster hash: 6974f...235
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #22 Skrevet 23. september 2014 Skal prøve og overse at du har et ekkelt språk. Ja jeg er som deg. Alltid lysten og alltid våt. Bra for mannen min og bra for meg. Anonymous poster hash: 40f98...c47
*SommerFrisk* Skrevet 23. september 2014 #23 Skrevet 23. september 2014 Herregud, for et usmakelig innlegg! Leit hvis du sliter med ekstrem utflod, men det må gå an å skrive om det uten å bruke sånne vulgære ord? Er det bare jeg som reagerer på slik ordbruk? Nei, det er absolutt ikke bare deg. Jeg kunne fint tatt et slikt innlegg seriøst, dersom det ikke var så vulgært og kvalmt skrevet. Alvorlig talt, æsj!
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #24 Skrevet 23. september 2014 Jeg var slik da jeg brukte spiral. Jeg fikk økt utflod av spiralen. Hehe, tror du virkelig at du kun er våt og kåt? Anonymous poster hash: fcecf...fd0
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #25 Skrevet 23. september 2014 Utflod heter det. Haha, nei, utflod er noe annet. Noen har rett og slett bare et lett aktiverbart libido, har det ikke like ille som deg HI, men har aldri skjønt behovet for glidekrem når jeg har sex heller... Blir lett våt. Anonymous poster hash: dd2c2...1d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå