Gå til innhold

Noen med kronisk våt fitte her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mulig jeg har altfor skitten fantasi, men jeg er nesten alltid kliss våt i fitta mi. Fint for mannen min, så pulinga går greit unna. Men kan være pinlig når jeg skal til legen. Han tror sikkert jeg er sprengkåt på ham, noe jeg egentlig ikke er (bare litt). Og så blir jo trusene mine ganske våte, da. Må nesten skifte to ganger daglig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei, det er egentlig noe annet

Skrevet

hehe.. Får alltid høre av typen når han skal ta på meg for å gjøre meg kåt, at jeg er skikkelig våt. Så da mener han at jeg er sprengkåt. Men det er ikke tilfelle..

Har ikke merka no til det, hvertfall ikke som deg, som må bytte truse flere gang om dagen. Haha..

Skrevet

Herregud, for et usmakelig innlegg! Leit hvis du sliter med ekstrem utflod, men det må gå an å skrive om det uten å bruke sånne vulgære ord? Er det bare jeg som reagerer på slik ordbruk?

Skrevet

Det høres ut som du lider av utflodmania, grusom sykdom i seg selv, ødelegger jo både hverdags og samlivet etterhvert!

Skrevet

Det HI beskriver her er rett og slett utflod. Noen har mye og andre har lite. Dette har ingen sammenheng med hvor fuktig eller ikke man blir ved sex/tanke på sex.

Skrevet

Hva vet du om det? Kanskje hun rett og slett er kronisk kåt, akkurat som en del menn? Utflod forbinder jeg med infeksjoner.

Skrevet

At du forbinder utflod med infeksjoner er jo ditt problem og vitner om at du ikke er særlig inne på hvordan ulike kvinnekropper fungerer.

Skrevet

Så greit for oss gutter det er da..

ferdig oppvarma gitt, hehe

Skrevet

Jeg har masse utflod, hadde mer før jeg fikk unger så nå har det begynt å bli mer normalt.

Legen min kommenterte dette ved første legebesøk og mente det måtte være sopp eller noe annet. Tok mange prøver, og kom frem til det samme som meg; jeg er bare slik.

Skrevet

Nei, det er ikke bare du som reagerer på slikt språk. Utrolig barnslig og vulgært. Men det var sikkert meningen fra HIs side. Noen synes slikt er morsomt.

Skrevet

Vemmelig innlegg!!! Ikke for innholdet, men måten du skriver på, snakker som en bryggesjauer jo....

Skrevet

Tydeligvis mye innestengt sex her ja. Har vel nok med å gå på kafe og tørke bort det verste støvet fra tv-en før fredagskvelden melder seg.

• 4 år senere...
Gjest Hvasierreven
Skrevet

Bruk truseinnlegg!

Deilig med våt fitte men kan bli litt vel mye!

Godt å være din mann da;) ihvertfall om han er glad i munnen og smaken av kvinne

Skrevet

6 år gammel tråd dette da!

Men jeg tipper at hi var en kåt gubbe ut fra ordbruken å dømme!

Anonymous poster hash: dd9c9...e3f

Skrevet

6 år gammel tråd dette da!

Men jeg tipper at hi var en kåt gubbe ut fra ordbruken å dømme!

Anonymous poster hash: dd9c9...e3f

Tipper dytteren er en kåt gubbe også... Hvordan akulle han ellers funnet igjen denne tråden.

Anonymous poster hash: 525a7...958

Skrevet

Æsj, alt du skriver og måten du skriver på er bare fryktelig ekkel!

Anonymous poster hash: 6974f...235

Skrevet

Skal prøve og overse at du har et ekkelt språk.

Ja jeg er som deg. Alltid lysten og alltid våt. Bra for mannen min og bra for meg.

Anonymous poster hash: 40f98...c47
Skrevet

Herregud, for et usmakelig innlegg! Leit hvis du sliter med ekstrem utflod, men det må gå an å skrive om det uten å bruke sånne vulgære ord? Er det bare jeg som reagerer på slik ordbruk?

Nei, det er absolutt ikke bare deg.

Jeg kunne fint tatt et slikt innlegg seriøst, dersom det ikke var så vulgært og kvalmt skrevet. Alvorlig talt, æsj!

Skrevet

Jeg var slik da jeg brukte spiral. Jeg fikk økt utflod av spiralen.

Hehe, tror du virkelig at du kun er våt og kåt? 

Anonymous poster hash: fcecf...fd0
Skrevet

Utflod heter det.

Haha, nei, utflod er noe annet.

Noen har rett og slett bare et lett aktiverbart libido, har det ikke like ille som deg HI, men har aldri skjønt behovet for glidekrem når jeg har sex heller... Blir lett våt.

Anonymous poster hash: dd2c2...1d7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...