katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 2. desember 2009 #1 Skrevet 2. desember 2009 Hei på deg. Du er vel helt utkjørt nå kan jeg tenke meg? Tenker det skal bli deilig når dere får flyttet inn. Nå sitter jeg foran peisen etter en dag med masse ærender, slappe av en times tid før middagen skal begynnes på. Har fått levert kjolen til sying, ringene til gravering, alt av papirer er ok som skal til presten nå, har vært på arb.kontoret og meldt meg ledig da jeg kan begynne å tjene igjen nå, handlet mat, fuglemat, vært og spist på mc-donalds hehe-måtte bare ha det!!! Så var deilig å komme hjem igjen. Kvalmen har jeg ikke kjent så mye til de siste 2 dgr. Brekker meg bare litt av og til(vet ikke om det er normalt med kvalme som kommer og går fra dag til dag) er ikke fullt så trett lenger. Har en del smerter i korsryggen,nedover rompeballen og lysken, så lurer på om det er beg.bekkenløsning. hodet er også bedre. brystvortene er fortsatt veldig ømme, men føler ikke at brystene vokser noe særlig enda?? hmmm. Skal bli godt å få overstått ul-timen til fredag.. Hvordan går d med deg da? mye bivirkninger m pergoen eller? Og magen er god igjen håper jeg? Stoooor klem
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 2. desember 2009 #2 Skrevet 2. desember 2009 hei og hå snuppa! Så godt å høre at du er i formen igjen! Litt brekninger og kvalme er helt normalt og det kommer og går litt. Hadde det sånn med gutten vår også. Puppene begynte vel å vokse rundt uke 8 for min del den gangen og BL fikk jeg allerede fra uke 9. Så for meg høres du heeeeeelt normalt ut vennen! I dag har jeg en drittdag..... Var min tur å sove "lenge" i dag og jeg sto opp kl 06.30. Sambo sto opp kl 06.20 med lillegutt spm da hadde ligget og kost med oss siden 05.50. For å si det sånn; i dag sov lillegutt nesten en time lengre enn han pleier... Jeg hopper i dusjen og er ferdig kl 06.50 og da hopper sambo i dusjen og når han kommer ned fra badet etterpå er han sur som ei rotte og superstressa og stamper rundt i huset og bare grynter og når jeg skulle prøve å fortelle han noe så bare knep han leppene sammen og sier mmmmm og himler med øynene og er totalt uintressert. Eneste jeg rakk å si; "du vet du hva?"...... Så stryker han på dør uten å si hadet fordi han var tydeligvis forbanna på meg. SKJØNNER ikke hva jeg har gjort!!!! Og så blir jeg så forbanna selv også da for jeg mener; det kan godt hende at jeg har irritert han på noe vis, men så for FAEN si hva det ER da!!! Jeg kan vel ikke gjette hva han tenker heller da! Unnskyld utbruddet, men jeg er fortsatt forbanna på han selv etter 9 timer.... PLeier ALDRI å være langsur jeg, men i dag er jeg det. Kanskje det er pergoen som har begynt å kicke inn på hormontrollet mitt? Kjenner ellers ikke noe til pergoen annet enn at jeg har fryktelig vondt i hodet i dag. Har malt mye tak i det siste og i forigårs smalt det i nakken når jeg sto og sminka meg og der hadde jeg fått tidenes kink. Var hos kiropraktoren i går og hun sa at det er så himla stivt i nakkemusklene mine at jeg selv er nødt til å gjøre tøyeøvelser et par uker for så å komme tilbake for å få massasje da:( Det hjelper sikkert ikke på hodepinen den episoden der.... Ellers er jeg fryktelig trøtt og blir fort uggen om dagen, men magen er bra igjen. Er vel generelt sliten begge to etter alt styret vi holde rpå med om dagen med hus og hjem osv..... Ja ja, her ble det mange utblåsninger og lite positivt å komme med for min del i dag. Håper på bedre dag i morgen:) Klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. desember 2009 Huffamei, akkurat som å høre meg selv og x-en hver eneste dag hehe. Er nok mye slitenhet som tærer på her+mange leie ting som har skjedd på kort tid. Er nok mye hormoner på dere begge akkurat nå. Skal se når alt dette er lagt bak dere med så mye jobbing med huset + jobbene deres og lillegutt i tillegg så får dere det nok så harmonisk og flott i det nye hyset at det blir en fryyyyyd. Det er jeg sikker på. Men overhodet ikke gøy når det står på. Vi er ikke helt kommet dit hen enda jeg og gubben, men jeg har nå vist han myyye av mine hormoner, men han er tålmodigheten selv stakkars. Men klart det kommer den dagen da han flyr ut døra uten å si hadet. men har bare gått 14 mnd siden vi ble sammen så litt tidlig kanskje hehe. Håper alt har roet seg ikveld nå da!!!! Tenker masse på deg. stooor klem
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 3. desember 2009 #4 Skrevet 3. desember 2009 Hei vennen! I går var jeg så sliiiiten at jeg sovna da jeg la lillegutt og våknet kl 21! Tusla ned på stua for å henge opp klær og tenkte å hoppe til køys før sambo kom hjem igjen for jeg orka ikke å se han akkurat da. Men han kom hjem akkurat da jeg var ferdig og humøret var bedre og han lagde litt mat til meg og etterpå tok vi en røyk sammen på trammen og så masserte han min utrolig stive og vonde nakke før vi krøp til køys. Gadd ikke å ta opp den oppførselen hans da, for det virka som han var klar over hva jeg tenkte, så vi ble venner uten å si så mye om det i grunn:) I dag føler jeg meg myyye bedre etter å ha sovet ut for en gangs skyld:) Vi har jo vært sammen i 11 år nå, så man må vel regne med en og annen disputt:) Så dere har bare vært sammen i 14 mnd ja? Ja hvorfor ikke bare hoppe i det med begge beina med barn og bryllup? Dere er jo voksne mennesker som vet hva dere vil:) Min sambo er jo så treig så hvis alt skal gå i denne farten med oss, blir vi vel gift når vi er 50 hvis vi i det hele tatt blir gift..... sukk:)
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. desember 2009 Hehehe, ja det er godt de skjønner hva de har gjort av og til. Ja kun 14 mnd, men jeg og sønnen har kjent ham i flere år. Han har vært og er trener for sønnen min. Min datter forgudet han med en gang. Vi har begge opplevd utroskap så er veldig trygg på han ja. Ja 11 år-da får du hilse han fra meg og si han bør få ut fingern hehe. Godt du fikk sovet ordentlig ut. Man må det av og til. Idag er nærvene på bånn-gruer noe innmari til i morgen. Skal være glad når det er overstått hvis resultatet er bra. Sitter å spiser fox og salte fjes, måtte bare spasere til butikken for å kjøpe det. Snart tomt allerede hehe. Ha en flott dag, håper nakken din er bedre etter massasjen i går. Stooor klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå