Gå til innhold

Mister idag!

lykkelig***

Anbefalte innlegg

Ser desverre ut til at jeg mister dette barnet. Begynte med brunt utflod igår og blødning idag og små etterrier. Hele kroppen min forteller meg at jeg mister. Trist selvom man vet at dette er meget normalt. Har heldigvis en vakker gutt fra før, så jeg vet at jeg kan få barn! En tror aldri at det er en selv som skal miste, men her er jeg da! Hormonene er aktive og gjør meg mer trist enn jeg trodde jeg skulle være. Gruer meg til mere smerter og mere blødninger! Men da var det ikke riktig denne gangen!!

Vi prøver igjen!

Fortsetter under...

Vet akkurat hvordan du har det:/ Og ja, det er trist fordi om det er "normalt".

Hjelper litt å tenke på at kroppen ordner opp selv hvis noe er galt og at kroppen ordner alt selv, slik at man slipper mer smerte, utskrapning osv.

Bare å prøve på nytt når man er klar igjen.. ønsker dere masse lykke til=)

Off, det er like leit hver gang man ser et nytt navn her inne - det er så vondt og føles så urettferdig! MEN det er som du sier - kroppen ordner opp fordi ikke ting er som det skal. Selv om det er en mager trøst da :(

Håper du kommer deg fort inn isyklus igjen og prøver igjen...jeg er selv akkurat begynt å prøve igjen etter min andre MA...så vi får bare krysse fingrer og tær for at vi får det til igjen å at vi etter hvert møtes både på 1. 2. og 3. trimester ;)

Trøsteklem :)

• 2 uker senere...

Så bra du er så optimistisk, eg er heilt knekt etter å ha vore gjennom ein SA i veke 12 (men fosteret var sikkert død ei stund før det). Det er verkeleg ikkje langt unna ein fødsel. Ingen barn, berre masse blodklumpar og smertehelvete. Tenker at jo, klart vi å prøve igjen, har gått igjennom to vellukka svangerskap frå før, så det går nok bra. Men no er eg berre heilt tom.

Så trist at du mistet.

Føles veldig urettferdig ut å miste. Jeg var både trist, sint og skuffet. Brukte en stund på å komme over det. Er nå snart 3 mnd siden jeg mistet, og nå tenker jeg ikke så mye på det. Men får av og til påminnelser som gjør det litt vondt igjen.

Håper du blir raskt gravid igjen, og at spiren sitter i 9 mnd:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...