kmne+ida+sara Skrevet 2. desember 2009 #1 Skrevet 2. desember 2009 Jeg trodde jeg hadde 2 dager til IKM, men TR kom selvfølgelig, dog litt overraskende i går. Det som er så rart er at jeg så vanvittig ømme pupper... Og det har jeg idag også. Jeg har ALDRI hatt det før! Selv ikke da jeg var gravid med snuppisen. Hvorfor får man ømme pupper og TR omtrent samtidig liksom? Noen som har vært borti det? Dessuten har jeg gått fra å ha sykluser på 33-34 dager etter pilleslutt, til å da være nede i 26 dager... Trodde først kroppen drev og stabiliserte seg, men nå er jeg jommen ikke sikker lengre... Nå skal jeg bestille meg akupunktur for å se om det kan hjelpe på! Flere som har opplevd noe lignende?
Sesilia Skrevet 2. desember 2009 #2 Skrevet 2. desember 2009 Heisann... Kjedelig at TR kom! Tror det er nokså vanlig med ømme pupper rundt mensen, i alle fall like før? Men for min del så har jeg ikke pleid å ha det, men har det nå... Så nå får jeg bare vente og se hva som skjer! Akupunktur høres bra ut! Lykke til!
optikerstudent88 Skrevet 2. desember 2009 #3 Skrevet 2. desember 2009 Det kan både være det ene og det andre men som nevnt over er det vanlig med ømme pupper rundt TR, sliter med det selv at de er veldig ømme med en gang TR kommer, jukse symptom hehe. Men denne mnd er det ingenting, IKM var i går, ingen murringer eller noe... Veldig spent
kmne+ida+sara Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. desember 2009 God morgen, og tusen takk for svar! Ja, da er vel kroppen stabilisert seg til å ha ømme pupper rundt TR da... Herlig! Jeg hadde jo gått på pillen siden snuppisen vår kom til verden for 2 år siden, så det er vel nå jeg merker hvordan kroppen har endret seg etter svangerskapet. Lykke til begge to! Håper ikke TR kommer til dere!!! Akupunktur er bestilt på mandag, så får vi håpe det skjer noe da. Mest for å få kroppen stabil, så får graviditet komme i 2. rekke... Vi er jo så uendelig heldige som har fått lille gullet allerede. Kose dere i desemberlysene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå