Gå til innhold

Er det noen som har lyst til å spå meg ? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en jente født 030780.

Jeg lurer på hvordan det kommer til å gå med jobb fremover ,om jeg får meg en jobb?

Jeg lurere også på når neste barn kommer og hvilket kjønn det blir .

Og hvordan vil det gå med meg og samboeren ,kommer vi noen gang til og gifte oss evt når?Han er født 04.03.66.

Kan du se hvordan det vil gå i livet for min sønn ,han er født 14.04.07

Tusen takk for at du tar deg tid til dette .:)

God Jul

MVH

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Ingen som gidder ?:(

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei mamma`n til William!

Det var fristende og svare deg, for jeg fikk deg så godt inn. Du får en jente etterhvert. Gravid tror jeg du blir i juni/juli 2010.

Ser ut til at dere gifter dere, og etter alderen på barna vil jeg si når minste er 3 år. Det blir et sommerbryllup, og været blir kjempefint.

Dere er som nyforelsket denne dagen.

Det blir et lykkelig ekteskap, og dere er sterke sammen. Samlivet deres er stabilt og rolig.

Du er en tolmodig jente. Kanskje ikke i hverdagen, men ovenfor mannen din. Dere har en så god tone dere i mellom. Dette vokser frem over en periode fremover. Virker som det er noe som "dytter" dette i gang, men får ikke tak i hva som skjer. I alle fall blir båndene deres sterke.

Ungene tar opp denne gode stemningen. Har gutten din en sykdom av noe slag? Et eller annet som plager han litt? Får ikke han inn så godt, og det er nok fordi han er så liten tror jeg. Men det liksom som at det "er noe". Ikke noe alvorlig, men likeve kan gi han litt plager? Dette blir spørsmål tilbake til deg, Det kan hende jeg er inne på feil spor her nå.

Godt nytt år til dere alle!

Klem

• 1 måned senere...
Skrevet

Tusen takk for at du svarte :)Nei ,han har ikke noe sykdom ,men har litt problemer med anklene sine .

Ser du noe ang jobb ,hva som vil skje der ?

Klem :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...