mamma til blå -08 og rosa -11 Skrevet 2. desember 2009 #1 Skrevet 2. desember 2009 Fikk en lammeskinnspose til gutten vår når han ble født. Den er veldig god, men altfor liten nå. Vi må derfor kjøpe ny pose. Synes egentlig at voksi ser greiest ut,men har jo ikke prøvd den på noen som helst måte.. Noen som har erfaringer å dele med meg..?
sivbeate Skrevet 2. desember 2009 #2 Skrevet 2. desember 2009 Vi hadde også lammeskinnspose..Vi har nettopp kjøpt voksi pose til 1 åringen nå Der er det med en baby del, å en større del (settes sammen ved glidelås) for å sette sammen så den blir lang. kan brukes til 6 år. Den kjøpte vi på tøff å liten. Den heter voksi urban. Du kan google å se. Mange fine farger, å det følger med en liten nett pingvinpute. Posen er ikke med fult av knyting som de eldre er, men den er akkurat som en sovepose. Vi er fornøyd
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #3 Skrevet 2. desember 2009 Lammy xl har vi, den har avtagbart lammeskinn (som jeg har rota bort) i bunnen og er ganske stor. God pose.
Gjest Skrevet 2. desember 2009 #4 Skrevet 2. desember 2009 Bruker Odenwalder til mini på 21 mnd. Han er over gjennomsnittet i lengde og den er mer enn passe fortsatt.
1+2=3jenter Skrevet 2. desember 2009 #5 Skrevet 2. desember 2009 Har voksi urban nå, og den tror jeg man kan bruke leeeenge, for den lange delen man kan sette på er LANG. Hadde en lammy xl pose til eldste, men den ble for kort når hun var rett over 2(hun sov ute i barnehagen til hun var litt over 3...og hun er ikke spesielt lang av seg).
Lemonia Skrevet 2. desember 2009 #6 Skrevet 2. desember 2009 Vi har også en lang ettåring og valgte Artländer Maxiflex (fra lilleprinsen.no). Kjempefornøyd med den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå