Treningsmamma har født ♥ Skrevet 2. desember 2009 #1 Skrevet 2. desember 2009 Jeg har en følelse av at jeg er gravid. Er på dag 27 i syklusen, hadde en slags blødning dag 24-25. Ingenting etterpå. Tisset på glass i dag tidlig og dro og kjøpte test. Jeg så en svaak strek. Begynner å lure på om jeg så syner, men det var en veldig veldig svak strek der. Vet det er tidlig. Venter ikke mens før dag 32. Men i dag har jeg vært kvalm og brekt meg flere ganger- ellers er formen helt fin. Noen som har opplevd dette?
ms.førstegang Skrevet 2. desember 2009 #2 Skrevet 2. desember 2009 Slikt kryss som skal komme opp? Er det farge på streken? Er den tynn eller bred som kontrollstreken?
Treningsmamma har født ♥ Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. desember 2009 Takk for svar Den er veldig tynn- mer som en skyggestrek. Kan være fantastien som løper løpsk. Men det var en strek der. Får teste om et par dager igjen og se. HUff er så fælt å gå og vente!
ms.førstegang Skrevet 2. desember 2009 #4 Skrevet 2. desember 2009 Er mange som har fått disse sytråd strekene på Clear Blue, som ikke har vært gravide desverre :-( Ta ny test om noen dager! Krysser fingrene :-D
Treningsmamma har født ♥ Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. desember 2009 Takk for svar igjen Da får jeg vente og se. Er litt utålmodig kjenner jeg. Mye pga spottingen/blødningen for et par dager siden. Opplevde dette også med førstemann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå