liljen Skrevet 2. desember 2009 #1 Skrevet 2. desember 2009 hei har en syklus på 28- 33 dager. Er på dag 30 nå... Testet mandag og fikk negativ- med test fra lavpris tester. når vill dere tatt en ny test?
Pinklady og Amalie Skrevet 2. desember 2009 #2 Skrevet 2. desember 2009 Jeg skulle hatt mensen tirsdag 27 oktober. syklus på 28 dager. jeg testet negeativt hver dag frm til mandag 2 november. Vi er jo alle forskjellige da:)
liljen Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. desember 2009 testet du med morgen urin? det er vel best å vente til i morgen tenker jeg, men så har jeg en test liggende nå som frister meg å ta.... har vært oppe siden 0530
Pinklady og Amalie Skrevet 2. desember 2009 #4 Skrevet 2. desember 2009 Ja jeg testet med morgen urin hver gang. Men når det skal sies så testet jeg seint positivt med forrige også. Da jeg testet positivt hadde jeg tatt en test to uker før som var negativ. Uka etter den positive testen var jeg med legen og var da 8 uker på vei. Så det vil si at den negative testen jeg da tok 3 uker før var jeg altså fem uker på vei.
Pinklady og Amalie Skrevet 2. desember 2009 #5 Skrevet 2. desember 2009 Det beste er nok å smøre seg meg tolmodighet og vente til i morgen:)
liljen Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 2. desember 2009 klarte ikke å dy meg. Tok en test nå- sef negativ. Får vente til i morgen eller fredag å se hva som skjer...
liljen Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #8 Skrevet 2. desember 2009 tusen takk;O) og lykke til i svangerskapet til deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå