Tante Gustava Skrevet 2. desember 2009 #1 Skrevet 2. desember 2009 Hvor har dere kjøpt votteklyper? Var innom en sportsforretning her, men den unge snuppa bak disken så bare dumt på meg når jeg spurte om de hadde...
Uro4 Skrevet 2. desember 2009 #2 Skrevet 2. desember 2009 jeg kjøpte på lindex eller h&m da snuppa var liten
fox`y Skrevet 2. desember 2009 #3 Skrevet 2. desember 2009 obs har iallefall:) tror de har på exit,lindex og H & m å.
Lollinondodda Skrevet 2. desember 2009 #5 Skrevet 2. desember 2009 Et dumt spørsmål,men hva er votteklyper? *flau*
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 2. desember 2009 #6 Skrevet 2. desember 2009 Jeg kjøpte også på Reflex. Votteklyper er sånne små bånd/strikk med en klype i hver ende, så klyper man votten i den ene og dressen/jakka i den andre, så forsvinner ikke vottene på de små rakkerne ;o)
Lollinondodda Skrevet 2. desember 2009 #7 Skrevet 2. desember 2009 Åja,sånne ja,hehe:) Jeg så for meg at det var noe som skulle brukes til å henge de til tørk med:) Takk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå