M@msen Skrevet 2. desember 2009 #1 Skrevet 2. desember 2009 Jeg tisser så utrolig mye...Blir jo aldri ferdig!!! Aldri tenkt over det før, men nå sitter og sitter jeg:) Flere som meg???
prinsesse stilig Skrevet 2. desember 2009 #2 Skrevet 2. desember 2009 Kjenner til den... er ikkje unormalt ofte på toalettet, men når jeg først er der så som du sier, sitter og sitter jeg!
M@msen Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. desember 2009 er dette noe som kommer av graviditeten??? Hmmm litt snodig egentlig, drikker ikke mer enn før...
Lirgen Skrevet 2. desember 2009 #4 Skrevet 2. desember 2009 Vel, jeg hadde generelt dårlig blære før jeg ble gravid og ikke unødvendig for meg og gå 10-12 ganger på do minimum hver dag. Nå merker jeg litt forskjell,er litt oftere på do ,særlig i begynnelsen av natta. Men er vel ganske mye som er normalt når man er gravid alle reagerer forskjellig :-)
<3guttemamma<3 Skrevet 2. desember 2009 #5 Skrevet 2. desember 2009 signerer denne;) Men jeg må drikke mye pga svangerskapshodepine, men jeg tisser ikke oftere fordi da.. bare veeeldig mye når jeg først må..
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 2. desember 2009 #6 Skrevet 2. desember 2009 signeren denne, men jeg må i tilegg tisse ofte!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå