Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #1 Skrevet 2. desember 2009 Datteren min er 10 snart 11 mnd og jeg ammer henne både dag og natt. Hun våkner mange ganger på natten og hver gang får hun pupp også sovner igjen. Jeg føler ikke for å amme lenger men vet ikke helt hvordan jeg skal starte med å slutte. Opptil en mnd siden eller 2 så har hun startet å våkne oftere, noen ganger bare etter 10 min eller halvtime. Jeg vurderer å ta henne med til akupunktur eller kiropraktor for jeg er usikker på om hun kanskje har noen knuter i ryggen eller lignende. Jeg vil bare at hun skal ha det bra! Om kveldene føler jeg det er litt stress og vanskelig for noen ganger vil jeg ha en kveld for meg selv og ikke være urolig for når hun våkner eller å kunne få sjansen til å kunne gå ut en tur på kvelden for å møte venniner osv. Dette kan jeg jo ikke pga hun våkner når som helst. Noen ganger så sover hun bra etter hun har lagt seg og våkner kanskje bare 3 ganger iløpet av natten, men som sagt det varierer veldig! Håper på tips og råd! Mvh takk på forhånd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå