Lykkelill 84 g03 & j10 Skrevet 2. desember 2009 #1 Skrevet 2. desember 2009 Sånn gikk det med meg: Klarte selvfølgelig ikke å dy meg og tok en cb dig.test i morges. IKKE GRAVID stod det. Men håpet er kanskje ikke ute (?) for ikm er ikke før på søndag. Hmm... Håper andre fikk positive svar denne testefesten. Jeg venter nok til ikm-dagen med min egen lille testefest Lykke til..
ms.førstegang Skrevet 2. desember 2009 #2 Skrevet 2. desember 2009 Du må huske at CB digital er ikke så sensetiv.. Vanlig CB er mer sensetiv, den måler ved 25. Og CB digital måler ved 50. Lykke til!!
*Petunia* - venter augustbaby Skrevet 2. desember 2009 #3 Skrevet 2. desember 2009 Dette visste jeg ikke, trodde det var de digitale som var mest følsomme. Det var jo greit å vite. Billigstrimlene (de mest følsomme) er vel like følsomme som vanlig clearblue?
Plutselig_gravid Skrevet 2. desember 2009 #4 Skrevet 2. desember 2009 Jeg har også testet i dag. Kom opp en skyggestrek - så da er det bare til å vente noen dager med ny tst. Kjedelig. Tror det er veldig individuelt med graviditetstestene. Jeg tester alltid (hehe, alttid er lik 2 ganger) negativt/skyggestrek med billigtester i opptil en uke etter jeg har fått positiv med CBdigital. Og for andre er det omvendt;)
ms.førstegang Skrevet 2. desember 2009 #5 Skrevet 2. desember 2009 Det er mange som tester positivt med vanlige tester, for å så teste negativt på CB digital.. Fordi de har testet for tidlig med CBD. Vanlige billigtester har en sensitivitet på 25, som vanlig CB. Men det finnes billigtester som har høy sensitivitet som måler 10 mlu/ml. De fåes kjøpt på www.babyornot.no Men de med høy sensitivitet har jeg ingen erfaring med :-) Lykke til!
*Petunia* - venter augustbaby Skrevet 2. desember 2009 #6 Skrevet 2. desember 2009 Ja, det er de med 10 mlu/ml jeg har kjøpt (kjøpte de på babytime.se). Ååh, dette er så utrolig spennende!
Lykkelill 84 g03 & j10 Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #7 Skrevet 2. desember 2009 Mye goody informasjon her. Tuuusen takk =) Jeg trodde også de var CBD som var sensitiv og tidligst ute med å gi riktig svar. Da blir det vanlig cb neste gang eller blilligtester =) Spennende! Ønsker alle lykke til.. =)
Perle79 gravid med nr 2 Skrevet 2. desember 2009 #8 Skrevet 2. desember 2009 Som jeg skrev på skravletråden vår så ble det negativt ja.. Såååå kjedelig altså. Temperaturen synker og føler håpet er ute. Må krysse fingrene her! Har ikm i morgen.. Så flott å få all informasjon om disse testene. Man lærer stadig nye ting her inne på BIM
Superteam GRAVID <3<3<3<3 Skrevet 2. desember 2009 #9 Skrevet 2. desember 2009 Blir med på testefest Jeg har ikm uke 50 da! Men på mandagen Så er en dag bak deg lykklill Spennende dette! Begynte å teste meg allerede 5dpo jeg..hehe.. Også skal jeg fortsette med annehver dag! Er jo min 1pp Så da er jeg testegal :) Lykke tiiil
Superteam GRAVID <3<3<3<3 Skrevet 2. desember 2009 #10 Skrevet 2. desember 2009 plutselig fosvant en e.. Lykkelill ikke lykklill
Lykkelill 84 g03 & j10 Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #11 Skrevet 2. desember 2009 Kanskje jeg skal melde meg på testefest med uke 50 i stedet... Siden jeg er så sen i uken. Vi får følge med hverandre litt da, Superteam 1pp nov.09 =) Tror jeg må teste igjen lørdagsmorgen. Skal nemlig til Oslo i helgen og det er planlagt en tur på byen lørdag etter BSB konsert...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå