icaa Skrevet 2. desember 2009 #1 Skrevet 2. desember 2009 Nå har me prøva å bli gravide siden juni, endelig er det treff. Uvant å måtte " holde på" så lenge og så bevisst, med førstemann blei eg gravid etter første forsøk. Kjempemoro:) Nå er eg 6 uker på veg. Andre her som har temin rundt 6 august?
SuSiii Skrevet 2. desember 2009 #2 Skrevet 2. desember 2009 gratulerer! jeg testet positivt idag jeg så er bare 4 uker på vei... har da termin 15 august..
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 2. desember 2009 #3 Skrevet 2. desember 2009 Hei, Gratulerer med graviditeten!! Jeg er 6+1 idag - og har termin (foreløpig) 30 juli. Vi har ei lita jente på straks 19mnd. fra før.. så det kan jo bli et par hektiske år fremover Lykke til med alt! Klem fra DD
mammatetogansketette:)) Skrevet 2. desember 2009 #4 Skrevet 2. desember 2009 Gratulerer alle dere:) Jeg har også nettop testet positivt, er i uke 6+2 nå, termin 31.juli iflg egne kalkulasjoner... Også vi har en fra før, han er ti mnd. og ja, blir travle tider ja... har vært skikkelig kvalm de siste tre dagene, så det er bra at mini er så utrolig grei. Han har våknet MANGE ganger pr.natt i det siste, men har nå ligget to netter på eget rom, og i natt våknet han ikke EN gang!! Fantastisk deilig for ho mor ja:)
Frk J Skrevet 2. desember 2009 #5 Skrevet 2. desember 2009 Grattis til oss!!! Jeg har termin 7. aug 2010! Mistet 7+1 3.pp, men er i dag 4+6 på vei etter 6pp! *krysser fingre og ben og holder meg i ro* Dette går bra!!!!! :DDD
M@msen Skrevet 2. desember 2009 #6 Skrevet 2. desember 2009 Gratulerer så mye:) Har hørt at det er "gøy" for noen å prøve... (sitat: Mannen min... Vi traff også første gang:) (men hadde en SA i oktober, men ble heldigvis gravid igjen med en gang, har termin ca 21 juli:) Lykke til og velkommen skal du være:)
Reflexia Skrevet 2. desember 2009 #7 Skrevet 2. desember 2009 gratulerer!!!! jeg har termin 7 august =) så er 4+6 idag.....tiden går saaakte..hehe
Mina75 - *tobarnsmor* Skrevet 2. desember 2009 #8 Skrevet 2. desember 2009 Grattis!! Jeg har termin 1. august, og her satt spiren på 2. forsøk
<3guttemamma<3 Skrevet 2. desember 2009 #9 Skrevet 2. desember 2009 Gratulerer så mye:)) Jeg har termin 10 august jeg da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå