Gå til innhold

Er i min første pp etter MA

Anbefalte innlegg

Skrevet

...og har absolutt INGEN symptomer!! Så kjipt:-( IKM 8. desember. Husker godt at jeg var veldig irritabel og hadde veldig ømme bryster på denne tiden da jeg var gravid sist. Vanligvis kommer de ømme brystene et par dager før mensen, men da jeg var gravid kom det 9 dager før.

Så sjansen er vel liten for at spiren sitter allerede...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du :)

Veldig leit å høre at du mistet :( Er det lenge siden? Har du hatt mensen etter MAèn? Jeg hadde utskrapning forrige mandag, ver du , ette rmin andre MA - så jeg er egentlig i samme situasjon som deg...lurer bare på om jeg skal vente en mens før vi begynner å prøve igjen???

Kroppen reagerer ikke nødvendigvis likt ved hvert svangerskap, vettu - så håpet trenger jo ikke være helt borte allerede!!! Jeg krysser fingrer og tær fr at det ligger et frø og spirer og gror inni magen din :)

KLem :)

Skrevet

Hei :)

Så trist at du har vært igjennom en MA.. Jeg har hatt 2 MA, og vet hva du har vært igjennom..

Jeg har hatt en MA.. så fikk jeg en datter, og en ny MA etter det.. Jeg må si jeg hadde mer symptomer med den første MA`en en jeg hadde de to andre gangene..Jeg var kjempe sur, sår i puppene og enormt trøtt.. Og de andre gangene merket jeg ikke annet enn en positivb test ved uteblitt mens.. Jeg er i min 2 skikkelige pp etter ma nå..:) Kjempe spennende!!

Masse lykke til til dere begge to :)

(vi valgte å vente en mens før vi prøvde igjen..men man behøver ikke det)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...