Gå til innhold

Har du fått?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ferdig med uke 29 i morgen og har gått opp 11 kilo når jeg veide meg sist uke hos jordmor, hadde bitte bitte litt strekk merker på hoftene fra ung.skolen, ellers kanskje litt på innsiden av lårene :) Smører meg bare etter jeg har dusjet. Skal begynne med olje snart siden det er nå fremover magen vokser veldig!

Jeg har ikke fått noen strekkmerker ennå. Håper jeg slipper unna denne gangen også, de to forrige sv.sk har jeg heller ikke fått noen:) Smører meg likevel hver kveld (nesten...) med vanlig bodylotion (Biotherm). Har liten tro på alle de kremene som er laget spesielt mot strekkmerker...

Har dessverre gått opp 11 kilo...

Annonse

Strekkmerke trollet kom til meg en natt, så plutselig hadde jeg en del på magen :o( Gikk å la meg uten og våknet med.....Smører med løveapotekets barnekrem og decubal, smører selv om jeg har fått i håp om å begrense det.

Sist måling hadde jeg gått opp 4 kg, men det er over en mnd siden. Regner med at det er en del mer nå, skal på sjekk igjen til uka..

eg har nokk godt opp rundt ca en 17 18 kilo til nå :) men men det går nokk av igjenn :)

er 31+4 nå..

men har ikkje fått ete eneste strekkmerke,,er flink å smøre meg og passe på huden... har noen fra forgie sv.skap så er ikkje helt fri fra dem alikevell )

Jeg smører både morgen og kveld, noen ganger midt på dagen også. Begynte med det nesten med en gang jeg ble gravid. Jeg brukte først boby butter fra body shop, så gikk jeg over til å blande løveapotekets

barnekrem og decubal. Strekkmerkene kom på magen fordet....Tror nok det har litt med arv å gjøre også, kanskje...

Hei

Har vært heldig med genene og ikke fått strekkmerker så langt i svangerskapet. Fikk ingen ved første svangerskap heller.

Godt for kroppen og velvære å smøre huden, men jeg håper ikke folk her inne virkelig tror at deg hjelper mot strekkmerker........ Strekkmerker kommer av manglende elastisitet i underhuden. Den vil aldri få nytte av olje og krem smurt på overhuden. Men derimot vil ditt genmateriale avgjøre om/hvor mye strekkmerker vi får.

Har gått opp snart 10kg.......... LItt for glad i søte saker......... er i uke 29.

Annonse

er i uke 31 og har gått opp 12 kg. Har ingen skrekkmerker på magen, puppene eller låra. Har derimot fått noen åreknuter bak venstre kne :(. JM fortalte meg at mye av dette ligger i genene. Så egentlig har ikke jeg så stor tro på disse kremene, men tror det er viktig å smøre seg for det.

Skader jo ikke å prøve. Bruker forresten body butter fra body shop og er godt fornøyd med det :)

Lykke til jenter!

Jeg er i uke 30+4.

Gått opp ca 8 kg og ikke fått noen strekkmerker.

Smørte meg bare etter at jeg hadde dusjet, men nå gjør jeg det ikke hver gang.

Har heller ingen andre graviditetsplager, så glad for det. =)

Håper fødselen går like greit som svangerskapet (førstegangsfødene og litt nervøs).

har gått opp noen kilo ekstra ja;) mildt sagt... men ingen strekkmerker enda!! krysser fingrene for at det varer!!! for dere som bor i oslo og trondheim anbefaler jeg på det sterkeste en tur innom "lush". de har en olje-bar der som er super!!! hjelper innmari godt når huden på magen klør også:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...