ønsker nr 3!!! Skrevet 1. desember 2009 #1 Skrevet 1. desember 2009 Jeg har testet hjemme positiv for ca en uke siden. Trenger jeg å dra til legen nå eller vente til jeg er mer enn 8 uker er 5 uker nå. Jeg ringte til helsestasjonen og hun sa at jeg skulle vente. Kan jeg bare ta morgenurinen og dra til legen uten time for å være helt sikker. Jeg hadde tatt 3 tester og alle var positiv og den siste var cb digital og der sto det GRAVID. Håper på at noen kan svare meg Takk
baby nr 3 på vei! Skrevet 1. desember 2009 #2 Skrevet 1. desember 2009 Du er gravid, etter å ha testet positivt på 3 tester er det vel ingen ting å tvile på. Ta livet med ro og vent;)
ønsker nr 3!!! Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. desember 2009 Hehe jeg kan ikke vente, men jeg må gjøre det. Takk
Løvinna30 Skrevet 1. desember 2009 #4 Skrevet 1. desember 2009 jeg kunne ikke vente jeg heller. Hvis du føler at du trenger en legetime så bestiller du deg en legetime. Jeg har vært hos legen, har bestilt UL (i uke 8) og skal til jordmor (i uke 7) . Dette har jeg gjort fordi jeg føler jeg trenger det, dette blir mitt første barn. Lykke til, og gratulerer med spiren zory.
ønsker nr 3!!! Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. desember 2009 Tusen takk Julibaby Du vet vi kvinner kan ikke vente Gratulere til deg også håper at alt går bra med oss alle!!!!
Nikki 75 Skrevet 2. desember 2009 #6 Skrevet 2. desember 2009 Tror ikke det er mye vits i å gå til legen så veldig tidlig, annet enn for å få bekreftet graviditeten. Hos min legen tok de inn folk til første kontroll i uke 12, så jeg fikk time da. Men siden jeg er så nysgjerrig bestilte jeg privat ultralyd i uke 9, det var kjekt!
*lenemora* Skrevet 2. desember 2009 #7 Skrevet 2. desember 2009 jeg hadde behov for å få ting litt på plass da jeg fant ut at jeg var gravid. Da var jeg 5+3, og jeg fikk legetime omtrent på dagen. Opprinnelige første kontroll var i går, og det hadde vært VELDIG LENGE å vente, så jeg er glad jeg var inne såpass tidlig.. For meg var det godt, hatt en del plager med kvalme o.l, og har fått veldig god oppfølging med lege. Men hvis det ikke blir flere plager nå, så blir det jo lenge til neste kontroll, men jeg syns ikke det gjør noen ting, hadde vært verre å gå rundt med usikkerheten i forkant.. gratulerer med graviditeten og lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå