Gå til innhold

Bli med å slank deg med meg... Trenger råd og veiledning,,


Gjest

Anbefalte innlegg

Heia,,

Jeg er 30 år, veier altfor mye.Jeg er 160 ,opg veier nå 82-83 kg..Så det er jammen ikke meg ikke lett nei.. Veit jo self hvilken mat jeg ska holde meg unna og slikt,men er så vansklig..Trenger derfor en slanke venn eller 2..

 

Starta idag på forbrennings suppe.. Den er veldig god,og fungerer faktisk..Problemet er at j alltid sprekker, eller jukser..Holder meg i maks 2-3 dager så sprekker jeg.. Er så lei av det assa..Hvor mange ganger har jeg ikke sagt.."ska slanke meg imora,eller må vente til mandag...Ja,akkuart...

 

Tenkte kanskje vi kunne lage oss en slanke dagbok..Og støtte hverandre ,slanke oss sammen liksom.

 

Dag 1 ) Idag spiste jeg suppe, mandariner,kaffe og suppe til kveldsmat... Spiste 1 kotelett med 1 liten potet (her har j juksa allerde da,da j ikke ska spise middag men kun suppe og frukt/grønt i 2 dager )

 

 

Svømte ca 30 min idag...

 

Gikk tur med hunden min i ca 20 min ,nå på kvelden....

Vaska stuegulvet,og kjøkken ,pluss litt husarbeid (det er bra "trening da mann forbrenner masse kalorier

 

Da sender jeg stafett pinnen til neste mann...

 

Takk for at dere orka å lese dette,,..Dette ska vi klare sammen.,...Sammen er vi sterkere..

 

Hvis noen vil,kan vi jo "møtes " på msn,og diskutere osv....

 

Hva med imora kveld?? Sånn 20.30 tida..

 

Ha en fin kveld alle sammen....

 

Min mns :

 

michellelaila@yahoo.,com

 

Så idag er jeg stolt av meg selv...Dette er kjempe bra....Håper jeg klarer å holde meg nå...

 

 

Kanskje dere å kan skrive under her,med hva dere har spist og hva slags aktivitet dere har gjørt..Slik at vi lager en slanke dagbok...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...