Nikamo Skrevet 1. desember 2009 #1 Skrevet 1. desember 2009 ...må løpet være kjørt likevel? Er 10 DPO - etter mine beregninger Har da eggløsning på dag 12 av 28 dagers syklus... Hvis jeg går ut fra at det er 14 dager siden en eventuell befrukting på lørdag, så var det kanskje ikke sååå tidlig med testing i dag...?! Men med tanke på at IKM er tirsdag 8., så er det kanskje fremdeles er håp?? Har følt at det klaffet denne mnd da - med masse murringer, rare lukter og voldsomme humørsvingninger... Vil ikke gi opp helt enda Tror dere det er håp i hengende snøre...?
Millies Skrevet 1. desember 2009 #2 Skrevet 1. desember 2009 Jeg håper til tanta dukker opp;) Test igjen senere om TR ikke dukker opp, det er jo uansett en uke til IKM...
~Månestråle~ Skrevet 1. desember 2009 #3 Skrevet 1. desember 2009 Så lenge du ikke har fått mensen så er det jo definitivt håp!!! *krysser fingrene for deg* Jeg har IKM cirka samtidig som deg, så dette blir spennende!!
Nikamo Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 1. desember 2009 Takk for svar Krysser fingrene for deg også! Da kan jeg følge litt ekstra med på deg da...
Nikamo Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 1. desember 2009 Da fortsetter jeg å håpe også Om jeg klarer å vente helt til IKM med å teste igjen spørs vel...! Men får drøye det noen dager til
~Månestråle~ Skrevet 1. desember 2009 #6 Skrevet 1. desember 2009 Og jeg på deg! Hyggelig å ha noen å følge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå