Gå til innhold

Jeg tror jeg er gravid,stemmer det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt en mild kvalme en god stund nå,jeg lurer virkelig på om det kan være en engel i magen min=)

Er det noen som ser noe?hvis ikke magefølelsen stemmer,når blir jeg evt gravid?

På forhånd tusen takk.'

Jeg 110983

Han 010882

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia..

Jeg kan desverre ikke se at du er gravid akkurat nå.. Tror du må rense kroppen din,før du blir klar for en gravidtet.. Kortet råder deg til å spise sunt,få et sunnere liv ,begynn gjerne på akupunktur for å "rense" kroppen... Du har også mye mer styrke enn du selv er klar over,du må ha troa på deg selv,så ska du se at ting blir lettere for deg...Du har et år med store beslutninger foran deg, og ingen andre kan hjelpe deg med dem.

Det er meget mulig at livet ditt vil kunne bli forandret helt fra grunnen i løpet av de neste månedene. Selvfølgelig til det bedre.

Et forhold som ble avsluttet for lenge siden kan plutselig våkne til liv igjen,eller du kan få et mye bedre forhold til den du er sammen med nå...

Dommen viser til endring av posisjon og fornyelse. Tiden er inne til å ta et oppgjør med fortiden, med det du har vært og gjort hittil. Tid til å oppsummere og forme konklusjoner, og enten høste belønningen eller betale boten. Fortidens feil er bak deg, og du er klar for en ny start. Hvis du har blitt dømt eller bedømt, må du lære av prosessen.

Du må forandre deg, enten du vil eller ikke. Du har vokst i modenhet og innsikt og trenger nye former. Det er viktig å kunne slippe taket i det som har vært og si ja til det ukjente som dukker opp. Kanskje føler du et kall eller personlig overbevisning om hva som må gjøres. Uansett er det en viktig avgjørelse som skal tas. Tenk grundig gjennom saken og forplikt deg selv uten sensur

Dette var det j fikk opp på deg..Det er mye nye ting som venter deg,da til det bedre selvf,,,,

Lykke til

Skrevet

Gurimalla,tusen takk for hjelpa,blir spennende og se fremover nå da...

Har vært sammen med min kjære i over ti år nå,så kansje han har tenkt å fri =).................spennende...takk igjen!

Skrevet

Bare koslig veit du...

Ja,det ligger en kontrakt her..Så jeg føler på meg at han vil forlove seg eller gifte seg med deg..En kontrakt kan også bety at mann flytter sammen,gifter seg,forlover seg,osvat mann kjøper seg et hus ilag,en dokument er på vei til deg,som kommer som en hyggelig overaskelse,det kan også være en etterlenngte tlf samtale som er her ..

Men slik jeg føler det så er det gifte mål i lufta..Han er din sjelsvenn ser det ut som..... Lykke til videre..

Skrevet

Så bra=)

Vi har som sakt vært sammen i over ti år nå og kjøpte hus sammen for et par år siden.

Så et giftemål velger jeg og satse på =)

Men kan du se noen graviditet i nermeste tid da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...