jippiii Skrevet 1. desember 2009 #1 Skrevet 1. desember 2009 Vil ha bølgete hår til julebordet, ikke krøllete som jeg egentlig har når jeg ikke strekker det....!
rachelmor Skrevet 1. desember 2009 #2 Skrevet 1. desember 2009 eg bruker rette tanga mi når eg skal bølge det:)
rachelmor Skrevet 1. desember 2009 #4 Skrevet 1. desember 2009 først retter eg håret helt hundre prosent glatt. så teke eg tanga og sure en og en hårlokk rundt den(ikkje for tett) da får eg fine glansfulle lokker.. og eg bruker altid varmebeskyttende spray eller krem så håret ikkje blir tørt og flisete,,, du får ta og prøve deg fram.
Pixie Power Skrevet 1. desember 2009 #5 Skrevet 1. desember 2009 Jeg har både varmruller, Spin Curl og rettetang, hehe Alle lager litt forskjellige krøller, så da har jeg til ethvert humør :-)
oi =) Skrevet 2. desember 2009 #7 Skrevet 2. desember 2009 Du kan jo kjøpe deg en bølgetaang, de er ikke så dyre. Tror min er fra elkjøp. Da blir du fiiin!
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 2. desember 2009 #8 Skrevet 2. desember 2009 Bölgetang er nok tingen da :-)
jippiii Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #9 Skrevet 2. desember 2009 Bølgetang ja, har eg ikke få med meg at finnes:-) å se hva jeg finner!
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 2. desember 2009 #10 Skrevet 2. desember 2009 æ har en sånn her.. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=452101 å ælske den !!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå