Lolla27 Skrevet 1. desember 2009 #1 Del Skrevet 1. desember 2009 Satte inn to egg i forrige uke....de siste par dagene har jeg fryst noe så vannvittig.....kan det komme av crinonen? Kom liksom ikke på noe annet... unaturlig frysninger.......til og med når jeg står i dusjen i glovarmt vann......noen som har opplevd det samme? Har foresten enn veldig dårlig følelse....mensensmerter i hele dag.....og er på rd 7..... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141072454-fryser-av-crinone/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
håpefull *er mamma* Skrevet 2. desember 2009 #2 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg er nå på rd 5. Andre forsøket. Har ikke opplevd dette med frysninger. Går også på Crinone. To ganger om dagen sist, tre ganger om dagen nå. Er du ellers i god form? Kjedelig det der med dårlig følelse, men tror godt du kan være gravid selvom du har menssmerter. Crinonen kan blant annet gi kolikksmerter, samt messe med kroppen på mange andre måter:-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141072454-fryser-av-crinone/#findComment-141076074 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emilie73 Skrevet 3. desember 2009 #3 Del Skrevet 3. desember 2009 Hei Lolla27, Håper det går rette veien for deg:) og at du ikke har samme problem som meg.....men jeg skriver litt slik at hvis du føler deg igjen, så kan det være en ide å prøve det jeg gjorde? Jeg brukte nemlig crinone på 6 forsøk. Hver gang hadde jeg vannvittige frysninger over hele kroppen. Jeg følte etterhvert at det var et problem for meg, og at på tross av at alt var superfint ellers, som legene alltid sa til meg, så ble forsøkene desverre negative. Da jeg spurte om dette, så hadde de ikke hørt om dette på Riksen hvor jeg hadde mine 4 siste forsøk, og at det heller ikke finnes alternativer. MEN alternativer finnes! Da vi startet i Danmark, var det ingen problem for meg å få pregnyl som støttebehandling etter egginnsetting. (I tilllegg fikk jeg prednisolon) Da jeg ruget den gangen, gikk hele rugeprosessen som en drøm. Jeg fikk ingen reaksjon. Det var en helt ny opplevelse! Fra da av følte jeg at kroppen min jobbet med meg, og ikke mot meg! Ingen frysninger - bare normale forhold! Dessverre var ikke disse embryoene ment å bli til noe, men på forsøket etterpå, satt tvillingene på plass. Og nå er de 1,5 år!! For meg så er det helt tydelig at jeg var en av de få som ikke tåler crinone eller tilsvarende. (Jeg brukte forskjellige merker) Etter min mening så har vi gjennom 7 år kun hatt 2 ordentlige forsøk, og 6 totalt bortkastede + 5-6 fryseforsøk som heller ikke førte frem. Jeg skriver dette for å gi deg, og evntuelt andre som leser dette, håp om at man må stå på sitt hvis man føler at det blir feil reaksjon i kroppen, og kanskje endre noen av medisinene. Det er de heldigvis flinke til i DK. Jeg kan aldri få fullrost legene på Maigaard i Århus! Lykke til på dette forsøket! Vi får krysse fingrene for positivt resultat. Hvis ikke, så kan du jo vurdere om en annen type støttebehandling kan være et alternativ for deg. Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141072454-fryser-av-crinone/#findComment-141082579 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå