Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #1 Skrevet 1. desember 2009 er dette en populær kake som fort blir spist opp både av barn og voksne?
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #2 Skrevet 1. desember 2009 Hva er karamellkake og hvordan lager du den?? Hørtes spennende ut.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #3 Skrevet 1. desember 2009 Kan ikke skjønne noe annet med det navnet! Oppskrift takk:)
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #5 Skrevet 1. desember 2009 Her er oppskriften jeg har brukt hvertfall, men jeg er ikke HI... Kanskje HI har en annen... Karamellkake 6 kopper sukker 6 egg 6 ts vaniljesukker 6 ts bakepulver 6 ss karamellsaus 7 kopper hvetemel 450 gram smeltet margarin 4 kopper melk Stekes ved 175 grader, midt i ovnen i 30 minutter. Smør langpanna. Glasur: 400 gram melis 150 gram smeltet smør 2 ss karamellsaus 4 ss kald kaffe 4 ts vaniljesukker
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #6 Skrevet 1. desember 2009 akuratt samme opskrift jeg bakte akuratt Jeg er HI Brukte akuratt samme opskrift ,men det ble for mye kakerøre ,då det rant over da den stod i ovnen Nå er den ferdig , men vet ikke om jeg tør å servere den i morgen .... kanskje jeg må bake ny???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå