Merete&Joh Skrevet 1. desember 2009 #1 Skrevet 1. desember 2009 Jeg frykter den gynekologstolen like mye som tannlegen ( mye, altså), og lurer på om den brukes ved vaginal UL? Takk for alle svar
sommerbaby! Skrevet 2. desember 2009 #3 Skrevet 2. desember 2009 skjønner deg veldig godt, den stolen er grusom jeg har vært til innvendig ul 3 ganger. den siste gangen slapp jeg, fikk ligge på senga som man bruker ligge på med utvendig ultralyd. kjente det knapt! du kan jo spørre om du får ligge istedenfor å sitte i den der stolen..
Merete&Joh Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. desember 2009 Da er det jo håp Hadde en fantastisk vaginal Ul da jeg ble gravid med førstemann - og det var langt i fra i Norge! Da hadde jeg en samtale først men den mannlige spesialisten, ble så med en kvinnelig sykepleier inn på undersøkelsesrommet hvor hun da holdt et teppe forran meg mens jeg kledde av meg nedentil og la meg ned på benken - og da la hun d over meg Da kom den mannlige spes inn, løftet så vidt på teppet og woila vi var i gang Perfect
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå