sister wanted Skrevet 1. desember 2009 #1 Skrevet 1. desember 2009 Går ut ifra at det er ok å spise pinnekjøtt? Det er jo dampet, blir vel det samme som omdet skulle være kokt? Annen julemat som bør unngåes?
Lirgen Skrevet 1. desember 2009 #2 Skrevet 1. desember 2009 dette lurer jeg også på! Jeg elsker mamma`s sitt pinnekjøtt! er et must have på julemiddagen!
Tingeling27 Skrevet 1. desember 2009 #3 Skrevet 1. desember 2009 sist gang jeg var gravid spiste jeg pinnekjøtt....det har jo blitt dampet i mange timer og regner med at det er over 100 grader der...og da er det vel ok?
mamma til twins Skrevet 1. desember 2009 #4 Skrevet 1. desember 2009 Ja, pinnekjøtt må da være greit. Har selv spist det som gravid.
nr 2 har nå gutt og jente !! Skrevet 1. desember 2009 #5 Skrevet 1. desember 2009 er d ikke noe som heter litt av alt, er greit?? :-) Gleder meg såååå til pinnekjøtt... nam..
Sunnybeach4gull :) Skrevet 2. desember 2009 #6 Skrevet 2. desember 2009 Alt som e kokt/stekt en kooos Fenalår bør fryses Eneste e at som gravid kan salt mat gi vann i kroppen, men d driiite æ i på julaften Ellers bør man ikke spise uhoverlige mengda reinkjøtt - nåt som kanskje gjelde mest oss hær oppe i nord som bruke ha reinsteik med viltsaus på 1.juledag? Å når man lage sausen til kalkun på nyttårsaften e d ikke så bra med kråsen å alt, men igjen - man drikke jo ikke litervis av sausen heller ) Kos dokker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå