blomsterpiken<3 spire i magen Skrevet 1. desember 2009 #1 Skrevet 1. desember 2009 noen som vet om man skal ha utvendig eller invendig ul i uke ni??? Gyn sa at jeg måtte være minst 7 uker på vei for å få en ul....så nå lurer e fælt på hvordan det blir, for det glemte jeg jo å spørre om.. Hadde også tenkt å ta med mannen min e da.....han gleder seg veldig!!
oopsidaisy:-) Skrevet 1. desember 2009 #2 Skrevet 1. desember 2009 var på ultralyd da jeg var 9 uker.legen prøvde utvendig først,men fikk for dårlig bilde( gammelt,dårlig apparat vel og merke!!) så da ble det innvendig.
Gjest Skrevet 1. desember 2009 #3 Skrevet 1. desember 2009 Stort sett bruker man innvendig i første trimester. Hos privat ville de ha innvendig i uke 12 sist, mens på Riksen fikk jeg utvendig i uke 11 i går
Nikki 75 Skrevet 1. desember 2009 #4 Skrevet 1. desember 2009 Hos meg tok de utvendig i uke 9, og jeg er godt polstret på magen... Så det kommer kanskje an på jordmor og/eller hvordan ungen ligger...
blomsterpiken<3 spire i magen Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 1. desember 2009 nikki 75,jeg er godt polstret jeg også ^^ men føler at siden de la så vekt på dette med at jeg måtte være mer en 7 uker så tror jeg det blir utvendig.... har lagt merke til at denne gyn. har nytt utstyr og varme inatrumenter.... gleder me såååå... skulle bare ønske det va litt nærmerer for det e jo ikke før 15 desember
Nikki 75 Skrevet 1. desember 2009 #6 Skrevet 1. desember 2009 Uansett om det blir utvendig eller innvendig så blir det nok en utrolig opplevelse for dere begge! Gled deg!
nr 2 har nå gutt og jente !! Skrevet 1. desember 2009 #7 Skrevet 1. desember 2009 tipper det blir innvendig UL - tror jeg hadde det "hele tia" fra starten av sist... Men det er vel opp til hver enkelt lege og bestemme det da.. Jeg ser frem til min ultra i uke 7 - blir spennende... Lykke til jaffal :-)
Vimse + gullene Skrevet 1. desember 2009 #8 Skrevet 1. desember 2009 jeg hadde innvendig i uke 10. er sikkert litt forskjellig. Artig var det uansett
Norsk/svensk spire i magen:) Skrevet 1. desember 2009 #9 Skrevet 1. desember 2009 jeg var på UL i uke 8 og da tok de utvendig UL. men det var et så moderne utstyr at hun barnemorskan (bor i sverige) ikke fikk til å måle ungen, men en lege fikk det til etter mye fra og til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå