Gå til innhold

P-pilleslutt og gravid med en gang

Anbefalte innlegg

Skrevet

For tre år siden ble jeg gravid med en gang etter p-pilleslutt, og jammen har det ikke skjedd igjen:) Sluttet med p-piller i slutten av oktober, og i dag fikk jeg positiv graviditetstest! Krysser fingrene for at vi beholder spira, og at sønnen vår på snart 2,5 år kan bli storebror i august/september!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer :)

Det samme har skjedd meg, sluttet på p-piller i slutten av oktober selv, og graviditetstesten viste positiv i helgen :)

Håper også veldig på at spira sitter her!!

Skrevet

Hei! Og gratulerer til begge to! :D

Er på besøk fra bli gravid for å spørre om ting jeg håper dere tar dere tid til å svare på!

Opplevde dere lyserosa utflod før positiv test??

Leser om så mange gravide som gjør det, og har selv opplevd det, og da lurer jeg fælt da vettu :)

Takker for svar!

Skrevet

Glemte å skrive at jeg også har slutta på pilla nå nylig, 10 oktober :)

Skrevet

jeg har å opplevd det samme to gang :) sluttet både i fjor og i år på p-plaser i aug. og i sep testet jeg positivt. bare at i fjor mistet jeg i MA. mens nå er jeg 12+2 og den holder seg fortsatt der :)

jeg hadde vel en dag med litt blod (eller rosa utflod) husker ikke helt hvordan det så ut. det var 2 uker etter at jeg hadde hatt sex med barnefaren. så trodde først det var mensen. Men der tok jeg feil :)

Skrevet

Såpass? Så spennende!

Jeg sluttet på pilla 10 okt som sagt, hatt en vanlig mens etter det pluss en liten mellomblødning som bare varte en helg.. Også var det jo denne lyserosa utfloden da! Tror det er 2 uker siden nå. Skal ha mensen i disse dager, men ingen tegn til den ennå, har økt vanlig utflod nå, noe som jeg ikke pleier å ha.. Har tatt to billigtester, begge har vært negative..

Men så er ikke mensen min særlig regelmessig da, den var hvertfall ikke det når jeg gikk på pilla.. Forrige mens startet 25 okt, og da skal jeg etter planen ha fått mensen 25 nov, men fortsatt ingen mens :)

Vet ikke helt om jeg stoler på disse billigtestene? Har ingen form for andre graviditets-symptomer da men.. Hmm rart dette!

Skrevet

Jeg har ikke hatt noen tegn til hverken blødning eller utflod!

Lykke til :)

Skrevet

Jeg tok siste pille den 13 september, den 17 oktober testet jeg positivt. Så ved første eggløsning satt den, selv om at det ikke var planen :P

Er i dag 11+1 på vei (snart 2 trimester)

Har ennå ikke vent meg til å si 'Jeg er gravid'... Uvirkelig

Skrevet

Jeg har ikke hatt noe lyserosa utflod, men har hatt mer utflod enn vanlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...