Gå til innhold

levere urinprøve i morgen..

Gjest

Anbefalte innlegg

etter nok en dag med en del blod i urin og blodig slim, så kontaktet jeg legen, fortalte hva som hadde hendt og etterløpet, han ble noe forbannet på legevakta, han mener dette ikke har noe med rift i blæra å gjøre! han tror jeg har urinveisinfeksjon, og det med det blodige slimet (som jeg forklarte så godt det lot seg gjøre) så sa han at dette var nok noe som hadde kommet etter sex (i forhold til når det startet, så passer det inn)

så da blir det å levere prøven i morgen tidlig.. og om slimet ikke har stoppet innen fredag, så skulle jeg inn på sjekk.. han ba meg holde meg rolig de neste dagene..

Fortsetter under...

Æsj allså ! Legevakten tar litt for ofte feil syns jeg! Men si hvordan det går da! Kan jo absolutt høres ut som uvi men trodde du ville hatt ganske vondt på et stadie der urinen er så blodig? Har en venninne som er plaget med dette og hun tisser nesten rent blod når hun får uvi, men da er det skikkelig vondt! Spennede å høre hva de finner ut da! :-) Lykke til!

Det hørtes veldig ille ut. Jeg hadde forlangt å bli undersjøkt. Man må tydeligvis være veldig bestemt og frampå for å bli tatt alvorlig av leger i dag...dessverre. Så sterke smerter skal man i hvertfall ikke ha, og en eller annen behandling må settes i gang.

Har selv veldig dårlig erfaring fra legevakt hvor de konkluderte på telefonen og bagatelliserte smertene og symptomene mine. Endte med hasteoperasjon på meg og episoden er nå forfulgt av helsetilsynet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...