flise78 Skrevet 1. desember 2009 #1 Skrevet 1. desember 2009 Er det slik at det definitivt ikke er noe på gang når en kjenner at mensen er i anmarsj. Flere som sier at det kan føles som at mensen er i anmarsj men at de likevel får positivt utslag....blir litt smådeppa av disse murringene som er veldig lik dem jeg har før mens, nesten sikker på at det ikke har slått til denne gangen heller.
Plutselig_gravid Skrevet 1. desember 2009 #2 Skrevet 1. desember 2009 Med førstemann kjente jeg at mensen var på vei, både fysisk og psykisk. Var bare det at den kom liksom aldri. Tok en test og var gravid
flise78 Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. desember 2009 da er det håp i hengende snøret:-)
memather Skrevet 2. desember 2009 #4 Skrevet 2. desember 2009 Jeg var helt sikker på at mensen kom da jeg ble gravid.. Kjentes akkurat sånn ut, og med økende utflod i tillegg løp jeg stadig på do for å sjekke..
flise78 Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. desember 2009 blør litt lett nå, antageligvis mensen...surt men det er bare å prøve på nytt. Akkurat 14 dager etter EL....vært annerledes denne gang så forhåpningene var der, men den gang ei....begynner å bli lei av prøving.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå