Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #1 Del Skrevet 1. desember 2009 Har en datter på 13 mnd og er 5-6 uker på vei nå. Går første året på høyskole og veldig glad for å endelig være i gang med utdannelsen min. Skal gå 3 år. Har samboer som sier han støtter meg uansett. Tanken på en abort gjør meg kvalm, gråter mye, men føler likevel at jeg ikke orker et barn til nå. Vil bli ferdig med skolen først. Hvor lang tid går det før man får time til abort på sykehus? Har eksamen om 3 uker så konsentrasjonen er ikke helt til stede nei... Tenker også at pappaen kan være hjemme i 10 mnd dersom vi beholder det, er det mulig? Vet ikke hvordan jeg skal takle 9 mnd svangerskap, en fødsel så rett tilbake på skolebenken. Råd? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141071551-noen-r%C3%A5d-til-meg/
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #2 Del Skrevet 1. desember 2009 hadde en jente på 3 mnd når jeg ble gravid igjen. jeg hadde ikke lyst på ett barn til da, og valgte å ta bort... men det var en forhastet besluttning, men allikevel, før jeg fikk komme inn å ta d bort ville jeg ha barnet, men da ville ikke samboer ha d....så han overtalte meg selv om jeg prøvde å argumentere for.. dette angrer jeg veldig på enda, jeg griner og griner, men jeg var veldig frustrert i denne perioden, men jeg unner ingen å ha d slik jeg har det. når d sier du blir kvalm av tanken og ikke egentlig ønsker dette, så vil jeg virkelig ikke anbefale deg å gjøre som jeg gjorde. jeg er sint på meg selv hver dag for jeg ikke var sterker og stod på mitt. du kommer aldri til å angre om du får babyen, og skolen kan du alltid ta senere. men du må finne ut hva som er best for deg. men er argumentet bare at det ikke passer akkurat nå, blir argumentet for svakt for å unnskylde aborten senere...visst du skjønner hva jeg mener. da kan det bli vanskelig å tilgi deg selv. lykke til Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141071551-noen-r%C3%A5d-til-meg/#findComment-141072531
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå