Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #1 Skrevet 1. desember 2009 Har en storebror som er alene, og som jeg så gjerne skulle sett finne kjærligheten! Vet at det er mest gravide og etablerte her inne, men det finnes jo søstre og venninner:) Broren min er en super fyr, omtenksom, kunnskapsrik og masse andre gode egenskaper. Vet han er lei av å være alene, hadde vært så hyggelig hvis han kunne bli kjent med ei spesiell. Han er en normalt kjekk fyr av utseende, bor i Trondheim:)
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #3 Skrevet 1. desember 2009 spørs om det blir mye for han hehe:)
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #5 Skrevet 1. desember 2009 Jeg er også singel... 28 år,men bor på østlandet da! Også har jeg 2 unger...
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #6 Skrevet 1. desember 2009 Om han finner drømmedama så skulle vel ikke antall barn egentlig ha noe å si. I en alder av 34 så er sjansen stor for å finne en dame med barn
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #7 Skrevet 1. desember 2009 Er også singel, er 24 år, har to barn. Bor på sørlandet da. Søstra mi bor i trondheim.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå