:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 1. desember 2009 #1 Skrevet 1. desember 2009 personlig ville jeg ikke sakt nei til en kveld med 1. jens stoltenberg 2. knut nærum 3. håkon lie (men det er muligens litt sent) 4.kåre willoch 5. stig rusten (men han kan vel strengt tatt ikke kaldes kjendis, men intresangt hadde det blitt) undelig i grunn at jeg ikke kommer på noen kvinner.
Mammaen til Isak Skrevet 1. desember 2009 #2 Skrevet 1. desember 2009 Hm.. Jonas Gahr Støre Wenche Foss Kronprinsen Truls Svendsen Trond Espen Seim Petter Stordahlen Hun gamle dama som jeg ikke kommer på navnet på som gjør så mye godt for de narkomane! Og mange andre viktige og uviktige personer )
Rampongi Skrevet 1. desember 2009 #3 Skrevet 1. desember 2009 1. Alex Rosen 2. Knut Nærum 3. Jarle Andhøy 4. Linn Skåber 5. Knut Jørgen Røed Ødegaard
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 1. desember 2009 jeg klarer ikke se for meg å ha en samtale med jonas gahr støre. han er liksom mer personen jeg ville tatt med på et hotellrom uten å si noe som helst.... hehe
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 1. desember 2009 alex rosen?... hehe.. hva vil du snakke med han om?
Mammaen til Isak Skrevet 1. desember 2009 #6 Skrevet 1. desember 2009 Hehe ) deg om det, jeg har mye jeg gjerne ville snakket med han om!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #7 Skrevet 1. desember 2009 hehe... jeg ser muligheten for at din sosiale intlegens er større en min når det kommer til han
cherry coke Skrevet 1. desember 2009 #8 Skrevet 1. desember 2009 Skal ikke være så dyp som dere: Paul Stanley/Gene Simmons Tim Burton Ville Valo Quentn Tarantino Johnny Depp Hehe, det hadde blitt liv;-)
Den heldige eier av ett barn Skrevet 1. desember 2009 #9 Skrevet 1. desember 2009 Eirik Newth og Barack Obama
tante grusom master of law Skrevet 1. desember 2009 #10 Skrevet 1. desember 2009 Odd nordstoga og Lars Monsen...og masse alkohol, hehe
frk Nilsen Skrevet 1. desember 2009 #12 Skrevet 1. desember 2009 Hvem er Stig Rusten? (mulig jeg er gammel og teit som ikke vet) Middagsdate til frk.Nilsen er Bruce Willis
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #13 Skrevet 1. desember 2009 tidligere leder for aleneforeldreforeningen. tøff fyr med sterke meninger om barn, foreldre og barnefordeling
Gjest Skrevet 1. desember 2009 #14 Skrevet 1. desember 2009 1. Kris Kristofferson 2. Bill Nighy 3. Steven Van Zandt 4. Alan Rickman 5. Mikael Persbrandt (6. Sharon Osbourne- og hun kunne gjerne tatt med Ozzy) Det hadde vært gøy det!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 1. desember 2009 #15 Skrevet 1. desember 2009 George Bush- for å se om han faktisk er så dum som han virker! Har noen spørsmål som det hadde vært morsomt å stille ham, uten politiske rådgivere og annet "støtteapparat" rundt til å hjelpe ham:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå