malin_lotta Skrevet 1. desember 2009 #1 Skrevet 1. desember 2009 Normalt med store smerter i eggstokkene,og nederst i magen? Aldri hatt det før. Blir verre for hver mnd som går.
mini85 ♥ vil ha spire ♥ Skrevet 1. desember 2009 #2 Skrevet 1. desember 2009 Hei, menssmerter forandrer seg av og til. jeg har slitt med sterke menssmerter i flere år, og nå de siste månedene har det avtatt og gjør nesten ikke vondt i det hele tatt. men kjenner meg godt igjen i det du skriver. det er ikke noe særlig.. tror ikke det er noe å bekymre seg for. men gå selvfølgelig til legen hvis du er bekymra. Håper smertene avtar! God klem
Sannellerslik? Skrevet 1. desember 2009 #3 Skrevet 1. desember 2009 med meg er de forskjellig fra gang til gang. Akkurat nå har jeg sterke menssmerter... Mens andre ganger er de ikke fullt så gale.. Så tror de kommer litt an på..:-) Jeg fødte for litt over 1 år siden, og menssmertene har egentli blitt litt verre etter jeg fødte.. mens med andre kan de bli bedre etter en har født. Men viss du aldri har hatt d før så kanskje du burde sjekke de opp?
EleResa Skrevet 1. desember 2009 #4 Skrevet 1. desember 2009 Aldri hatt smerter forbundet med mens.. Den dukker som oftest helt plutselig opp.
malin_lotta Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 1. desember 2009 må nok gjøre det. det river av smerte i livmora, eggst og nederst i magen. og blør rødsvart...sorry detaljer. har alltid hatt sterke mensmerter,men ikke sånn type. gruer til svaret. må vel vente til mensen er ferdig, har den leeenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå