Mille & lillegutt Skrevet 1. desember 2009 #1 Skrevet 1. desember 2009 Hjelp! Er ca. 7 uker på vei..Har de siste dagene fått mye mørkere utflod enn jeg pleier å ha.. I dag hadde det kommet masse slim med litt blod i.. Er det noen som har opplevd det samme? Er redd for å miste...
Gjest Skrevet 1. desember 2009 #2 Skrevet 1. desember 2009 Jada, hadde det på fredag og litt på lørdag. UL i går og alt er helt fint. Det er mange grunner til at det kan blø en smule og de fleste er ufarlige. Hvis du kontakter fastlegen får du sikkert en henvisning til UL så du kan se selv at det er ok der inne:) Skjønner at man blir redd. Trodde selv at jeg mistet i helga, selv om jeg vet så godt at det kan blø av mange grunner. Håper du får UL og får sjekka. Lykke til:)
Mille & lillegutt Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. desember 2009 Takk for svar!! Sendte mail til legen og fikk svar om jeg skulle ta det med ro.. Skulle få hendvisning til tidlig ultralyd.. Håper ikke det tar så alt for lang tid!! Blir liksom ekstra begymret når utfloden bare blit mørkere og mørkere.. Noen fler som har opplevd det samme?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå