Gå til innhold

Når dere kjøper gave en felles gave til foreldre...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...hva kjøper dere da?

Føler det ofte blir noe til huset hvis vi kjøper til de sammen og menn bryr seg vel strengt tatt verken om duker, boller, lys o.l.

Pleier alltid å kjøpe noe til hver enkelt, men i år er jeg i stuss...!

For enkelhetens skyld kunne jeg tenkt å kjøpe noe til de sammen, men hva?

Noen tips?

Fortsetter under...

Skrevet

Spørs jo hvor mye du skal legge i det. Om de skal slå deg sammen med noen andre osv.

Men hva med en kveld på en resturant og kanskje kino?

Eller spabehandling?

Eller så får man kjøpt showpakker på Thon hoteller. Den vi sjekka ut kostet 1000 kr. pr. pers.

Skrevet

Begge foreldreparene egentlig.

Vil helst kjøpe "ting", for de er trauste folk som sjeldent beveger seg utenfor døren hvis det da ikke er snakk om å dra på hytta eller skauen, hehe ;)

Skrevet

Liker de å lage mat da?? Ekte balsamico f.eks er jo eksklusivt... Koster 1000 lapp ca... Tror jeg skal gi det til svigerfar i jula.. Kan jo gi mat?? En kurv med litt av hvert i?? Til foreldrene mine skal jeg gi resturant besøk... Men de er kanskje ikke intr. i det de da?? Men de er turfolk?? Trenger sikkert noe i forbindelse med det?? God og varm genser? Ny jakke?? Gode og varme sokker??? Liker de å spille??

Skrevet

Bilde av barnebarna, fotokalender. Har du ikke barn ka du allikavel lage fotokalender, med feks. naturen som tema.. masse fint å ta bilder av ;)

Bøker, et fint nytt pledd. Kurv med litt spesielle matvarer, kanskje det gir inspirasjon til trauste foreldre ;)

Annonse

Skrevet

I år får mine foreldre og svigerforeldre en kurv hver som er fylt med rødvin, spekepølser, spekeskinke, appelsinmarmelade, honning og litt forskjellig krydder.. De har jo alt de trenger av krimskrams så noe de kan putte i munnen håper jeg de blir fornøyd med....

Skrevet

Mine foreldre er ganske vanskelige å kjøpe gaver sammen til, utover bilder av ungene osv. Men i år får de masse ting til hytta, det trengs litt fornyelse der av enkelte ting. så av slike ting kan jeg kjøpe en fellesgave.

Jeg og min søster har ofte gått sammen og kjøpt ting til hytta. Oppvaskmaskin, vaskemaskin og slike ting. Av og til så har vi gått sammen med pappa og gitt til mamma. Med slike ting så kan jeg legge inn mer penger enn jeg normalt pleier å gjøre, så da blir det større ting. For jeg bruker hytta masse selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...