Kjm79 Skrevet 1. desember 2009 #1 Skrevet 1. desember 2009 Stemmer den el? Noen med erfaring? Skal man gjøre det på seg selv el få en annen til å gjøre det?
Pinguuu Skrevet 1. desember 2009 #2 Skrevet 1. desember 2009 Den stemmer på meg med dei tre første, vet jo ikke va nr 4 blir enda Stemmer på mamma og søsteren min også. Vi har gjort det på oss selv.
Nikki 75 Skrevet 1. desember 2009 #3 Skrevet 1. desember 2009 Stemte ikke på meg. Gjorde det både selv, og tvang mannen min til å gjøre det. Skulle få jente i følge testen, men på UL var det ingen tvil om at det er en gutt.
Budeia82,m/4 jenter:) Skrevet 1. desember 2009 #4 Skrevet 1. desember 2009 Stemte med di 3 jentene mine, og denne gangen viser den gutt, så får vente å se:o)
sister wanted Skrevet 1. desember 2009 #5 Skrevet 1. desember 2009 hvordan gjør man den testen? og hvor tidlig kan man gjøre den. Husker jeg prøvde sist, men den både svingte og gikk rundt. Husker ikke hva som er hva.... Fikk en gutt, men kunne ifølge testen vært også jente...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå