mor til Tordenskjold +ny spire Skrevet 1. desember 2009 #1 Skrevet 1. desember 2009 Hei! Er det noen som bruker eller har brukt babycomp og fått svar på den når man er blitt gravid? Hvor lang tid tok det eventuelt før svaret kom?
Melle *prøver på nr 2* Skrevet 1. desember 2009 #2 Skrevet 1. desember 2009 16 dager etter min eggløsning blinket den samtidig på alle fargene ( = mistanke om graviditet), og 18 dager etter EL lyste det fast lys ( = bekreftet graviditet). Jeg glemte en måling rundt dag 13-14 tror jeg det var, hvis ikke hadde det gjerne vist enda tidligere. Men jeg hadde selvfølgelig ikke tålmodighet til å vente og hadde allerede testet positivt 11 dpo så visste det lenge før babycompen bekreftet det
smil :o) Skrevet 1. desember 2009 #3 Skrevet 1. desember 2009 Jeg har brukt babycomp i mange år og er veldig godt fornøyd med den! Den viser ganske raskt at det sjans for å være gravid. Da blinker alle lysene alternerende. Når det var gått 27 dager siden mens tok jeg en test som var positiv. Jeg kjente det på korppen at jeg var gravid og ønsket derfor å a en test. 15 dager etter eggløsning viste babycompen at den bekreftet graviditet. Da lyste alle lampene samtidig. Ønsker deg lykke tilmed din babycomp. Den er veldig kjekk både til å se når man får mens, eggløsning og er gravid... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå