Første_spire Skrevet 1. desember 2009 #1 Skrevet 1. desember 2009 Hei! Er ny bruker her inne.. Har nettopp hatt første pp nå, sluttet på pillen for 1 mnd siden, er ikke 100% sikker på når eggløsningen kom, men vi humpet i vei når d passet oss, og tok d hele med ro:) Har IKM idag, klarte ikke la være å vente så jeg tok en test, og den viste positivt! Det var en strek over den andre altså! Klarer ikke å tro at jeg kan være gravid allerede jeg da.. Kan det være sant?
snuppelura-jente10 Skrevet 1. desember 2009 #2 Skrevet 1. desember 2009 Selvfølgelig kan du være gravid, og det er du nok også. Kjøp en cb-digital test, alltid greit å få det skrevet. Jeg hvisker et lite gratulerer jeg, for en strek er en strek:-)
Første_spire Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 1. desember 2009 Hehe, det blir nok jeg skal kjøpe digital test ja:) Jeg føler meg ikke gravid, har heller ikke hatt noen symptomer, bare vært litt kvalm på kveldene, men det blir man jo litt ellers også Så jeg har veldig vanskelig for å tro at jeg kan være gravid så fort, det kan jeg ikke fatte!,Så vi får bare vente og se nå da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå