Gå til innhold

Skal sette Ovitrielle i morgen......

Anbefalte innlegg

Var hos Dr. Trolle i dag og fikk undersøkt sekretet og folikkel størrelse, folikkelen var i dag 16 og slimhinnen tykk og fin. Ja for meg som er ganske så ny i dette, så høres dette ganske så gresk ut, men Dr. Trolle forklarte at alt dette var meget bra, og sa at Ovitrielle sprøyten skulle settes i morgen kveld og turen til København ble på fredag. Jeg kjenner en så ubeskrivelig kribbling i magen, men at det må 10 000 sommerfugler der nede, er ingen overdrivelse.

Jeg tenkte og ta første flyet som går fra Gardemoen klokken 0700 og dra hjem igjen klokken 1800, da har jeg mer en god tid i begge ender av dagen. Høres dette ut som en god plan, eller har noen av dere mer erfarne damer her inne noe og tilføye?

Og liten spørsmål, er det lov til ta med strikketøy på flyet, eller regner det som våpen? Ja mange rare spørsmål har jeg :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141069579-skal-sette-ovitrielle-i-morgen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

oi oi oi... så spennende.. du får holde oss oppdatert... eneste jeg kan si... er igjen... IKKE ta av hetten på ovitrelle bare for å kikke på spissen, for så å ta hetten på igjen... gjorde det seru, å da bøyde hele spissen seg uten at jeg merket det... (hvis du er ny i gamet, så er spissen bare nusselig:) ellers veit jeg ingenting om stikketøy på fly eller danmarkstur i det hele tatt... LYKKE TIL!!!

Takk for tips ang denne sprøyten, gruer veldig for å sette den, men må tenke på det fine som kan bli ut av den :)

Jeg ante ikke at vi må ha pass til Danmark, trodde det var unødvending etter Schengen avtalen, men slik var dog ikke, så nå har jeg vært nede på Grønnland og ordnet med det og :)

Hei!

Så fint at alt så bra ut!! Du kan ta med deg strikketøy:-) Jeg har aldri vært nødt til å vise pass når jeg har reist til Danmark. Du går ikke gjennom passkontrollen når du skal dit. Hvem har sagt man må ha pass?(kanskje noen nye regler jeg ikke har fått med meg!!)

Jeg skal til scanning i morgen, og regner med at jeg må sette sprøyta i morgen kveld. Så da blir det vel Køben på meg også på fredag:-) Er det CFC du skal til? Kanskje vi treffes???

Hei Håpefull38, joda på fredag skal jeg til CFC, så ja kansje vi treffes da :)

Ser du HØY jente (180cm) og som i tilleg snakker norsk så er nok meg, så håper jeg du tar kontakt, hadde vært hyggelig å treffe andre i samme situasjon :)

Lykke til på scanningen i morgen da.

Ang dette med passet så fikk jeg beskjed om det da ringte Norwegian, tror de er ekstra strenge på det nå pga FN møtet og slikt. Men, men nå har jeg nå hvertfall et pass for første gang på 8 år eller noe slikt :)

Ugla: Ja da er vel nok å ta i her hjemme hvertfall, om det er magefettet den skal settes i ;)

Jeg gruer nok bare pga den teite sprøyte skrekken min, men skal nok gå bra, og greier jeg ikke det sjøl får gubben ta seg av det.

Annonse

Tusen takk Ugla:-)

Jeg er også ganske høy-177 cm og med nord-norsk dialekt. Regner med at det ikke er så mange nordlendinger der nede da. Ringer CFC etter scanninga i morgen, så da vet jeg når jeg får time. Har du avtalt tid med dem?

Lykke til med sprøytestikking! Jeg regner med at jeg drar på legevakta og får tatt den. Skal settes i låret hvis jeg skulle ta den selv. Gynekologen sa den helst skulle settes i baken og at en lege helst skulle gjøre dette.

Dr. Trolle sa ingenting om at den skulle settes i baken eller noe slikt, men tok fram en masse bilder og brosjyrer hvor alle satt i mage regionen, så regner med at det er holder i masse vis og sette i magen.

Har fått avtalt tid med de nå, fikk time først 10.35, så hadde trygt kunne ha tatt et senere fly :/ Men, men nå er alt klart til å sette kursen ned klokken 07.00 :)

Mange rare tanker som flyter rundt oppe i hodet om dagen, er derfor så utrolig glad for å ha denne fantastiske mannen jeg har. Håper alle har noen og prate med oppe denne perioden av livet sitt, for det er da nok og fordøye :)

Lykke til til alle jenter her inne som snart er på :)

Jeg bruker Pregnyl eggløsningssprøte. Vet ikke om det er noen forskjell på hvor disse sprøytene skal settes.

Var til scanning i dag, og det ser desverre ut til at vi nok ikke møtes på fredag! Folliklene har vokst sakte denne gangen, og jeg må vente et par dager til. Hadde 5 follikler på venstre side hvor de tre største var 11, 13 og 14mm. Den største har altså bare vokst 4mm på 5 dager! Hadde regnet med at den skulle være minst 20mm etter tidligere erfaringer. Gynekologen mente det bare var bra at de ikke vokste så fort, så kanskje det blir dette som er gangen ting skal skje????!! Håpe, håpe:-)

Jeg har en helt fantastisk gynekolog!!!! CFC mente jeg burde scannes på fredag også. Gynekologen er bortreist i morgen og på fredag, men skulle komme rett fra flyplassen for å scanne meg kl. 19 på sykehuset!!! Det er service på sitt beste:-)

Vet ikke om jeg skal ta sjansen på å bestille billetter til lørdag. Det ser ut til at det er søndag det eventuelt skal skje. Tenker på om at det plutselig blir slik at CFC ikke vil ha meg nedover fordi jeg har for mange follikler som er nesten like store? Tror jeg må sende dem en mail!

Lykke til på fredag:-)

Sprøyten er satt og jeg kjente ingenting, så mye styr uten grunn ;)

Satt den selv, kan ikke gi gubben ansvaret for dette, han er nemmelig enda mere pysete enn meg :)

Hva er menopursprøyte?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...