malin_lotta Skrevet 1. desember 2009 #1 Skrevet 1. desember 2009 Mensen kom punktlig ja.:-( nå vet jeg ikke om jeg orker og prøve mer. Prøvd over 1år nå,og det må være noe galt med meg. De smertene jeg hadde forige uke,trudde jeg var el,men trur nå det er pga betenlse. Som jeg har fryktet lenge.. Så det blir vel ingen baby på meg:-( Ble så lei meg,hate disse falske forhåpningene! Gir opp,sitter bare og skriker. En mnd er veldi lang tid.
Kronesis Skrevet 1. desember 2009 #2 Skrevet 1. desember 2009 Kjære deg! Vi har det visst på samme måten i dag. Jeg har fått meg en nedtur i dag selv. Har testet negativt i dag. Dro dyna over hodet og har sovet hele dag fordi jeg syns synd på meg selv. Dette tar så fryktelig lang tid!! Skjønner det du sier om at du hater de falske forhåpningene. Jeg bestemmer meg hver måned for å ikke knytte så mange følelser til dette med å prøve å bli gravid. Ta det rolig og ikke fokusere så mye på det..Men....hver måned rundt IKM skjer det det samme...Og det det blir bare skuffelse.. Nå lurer jeg på om jeg ville legge alt på hylla for en stund, men jeg vil jo ha barn!! Jeg var ute og kjøpte boller. Sitter og spiser boller og drikker kakao. Hjelper litt på humøret. Trøstespising er godt av og til... Finn deg noe å trøste deg med du også!! Ønsker deg en bedre fortsettelse på dagen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå